اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسابقات باشگاه‌های هندبال کشور در قزوین آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت هندبال استان قزوین گفت: رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های هندبال کشور با شرکت 12 تیم در قزوین آغاز شد.

مسابقات باشگاه‌های هندبال کشور در قزوین آغاز شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های هندبال کشور به میزبانی قزوین در سالن شهید رجایی شهر قزوین در حال پیگیری است.

سیدمحمد حسینی امروز در حاشیه این رقابت‌ها در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه این رقابت‌ها از امروز در مجموعه ورزشی شهید رجایی قزوین آغاز شده، اظهار کرد: نخستین رقابت‌ها در این مسابقات در گروه الف و به طور متمرکز برگزار شد.

وی ادامه داد: تیم‌های تهران، همدان، زنجان، کردستان، ایلام، لرستان، البرز، کرمانشاه، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، قم و قزوین تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند.

حسینی با اشاره به اینکه رقابت‌های قهرمانی باشگاه‌های هندبال کشور در دو گروه الف و ب در حال پیگیری است، تصریح کرد: به علت مسایل مالی و اسکان تیم‌ها از هر گروه یک تیم به عنوان قهرمان انتخاب می‌شود.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین افزود: این رقابت‌ها به مدت پنج روز در جریان خواهد بود و تیم‌های حاضر در این مسابقات به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد.

حسینی افزود: تیم هندبال بزرگسالان استان قزوین هم‌اکنون با آموزش‌های حمید تقوی و قاسم کاظمی از آمادگی بالایی برخوردار هستند.

وی با اشاره به اینکه طبق تقویم فدراسیون هندبال کشور این رقابت‌ها از بیستم مهرماه جاری آغاز خواهد شد، افزود: در این مسابقات دوازده تیم در دو گروه شش تیمی به صورت رفت و برگشت به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

رئیس هیئت هندبال استان قزوین با بیان اینکه رشته هندبال در سالیان اخیر در این استان پیشرفت خوبی داشته است، ابراز کرد: رشته هندبال در این سالیان در استان قزوین پیشرفت بسیار خوبی را داشته که این مایه افتخار است.

انتهای پیام/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول