اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول مسابقات ملی مهارت استان اصفهان:

31 اصفهانی در مسابقات ملی مهارت شرکت می‌کنند

خبرگزاری فارس: مسئول مسابقات ملی مهارت استان اصفهان گفت: 31 نفر از مهارت‌آموختگان استان اصفهان در سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

31 اصفهانی در مسابقات ملی مهارت شرکت می‌کنند

مریم قربان اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به حضور فعال مهارت‌آموختگان اصفهانی در سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت در کشور اظهار کرد: شناخت استعداد‌های افراد، اشتغالزایی برای جوانان و حمایت از کار و سرمایه ملی از مهم‌ترین اهداف برگزاری این مسابقات محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت از 12 مهرماه در سطح کشور آغاز شده که رقابت مهارت آموختگان از سراسر کشور در این مسابقات تا 20 مهرماه امسال ادامه دارد.

مسئول مسابقات ملی مهارت استان اصفهان با اشاره به تعداد شرکت‌کنندگان اصفهانی در این مسابقات اشاره و تصریح کرد: 31 نفر از مهارت‌آموختگان استان اصفهان در سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان می‌پردازند.

وی با بیان اینکه مهارت آموختگان استان اصفهان در این مسابقات در 24 حرفه آموزشی به رقابت با سایر شرکت‌کنندگان می‌پردازند، اضافه کرد: آجر‌چینی، کاشی‌کاری، طراحی فضای سبز، الکترونیک، تأسیسات الکتریکی، جواهر‌سازی، فلز CNC، طراحی گرافیک، خیاطی، قنادی و آشپزی از جمله رشته‌های مشخص شده برای مهارت‌آموختگان استان در این دوره از مسابقات است.

قربان اسماعیلی با اشاره به اینکه مجموعه رشته‌های این دوره از مسابقات 29 حرفه است، تاکید کرد: منتخبان و برگزیدگان سیزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت می‌توانند در مسابقات بین‌المللی مهارت 2013 آلمان شرکت کنند.

وی افزود: حضور استان اصفهان در این دوره از مسابقات پر‌رنگ‌تر از سال‌های گذشته است و برگزیدگان این مسابقات می‌توانند عضو بنیاد ملی نخبگان شوند و از تسهیلات این بنیاد استفاده کنند.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول