اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی برترین‌ها

مسابقات شنا قهرمانی دختران استان خراسان‌رضوی پایان یافت

خبرگزاری فارس: نایب رئیس بانوان هیئت شنای خراسان‌رضوی گفت: مسابقات شنا قهرمانی دختران استان خراسان‌رضوی پایان یافت که بر این اساس تیم مدرسه شنای هیئت شنا در مسابقات قهرمانی دختران استان به مقام اول دست یافت.

مسابقات شنا قهرمانی دختران استان خراسان‌رضوی پایان یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی هیئت شنای خراسان‌رضوی، زهرا موسوی اظهار کرد: مسابقات شنای قهرمانی دختران استان با شرکت 189 نفر در قالب17 تیم از 9 استخر استان در استخر شهید هاشمی‌نژاد مشهد پایان یافت.

وی خاطرنشان کرد: در پایان این مسابقات تیم مدرسه شنای هیئت استان با کسب 569 امتیاز به مقام قهرمانی رسید و تیم‎های ارمغان الف با 392 امتیاز، حاتمی الف با 275 امتیاز و شهدای دانش‌آموز نیشابور با 126 امتیاز به ترتیب عناوین دوم تا چهارم را کسب کردند.

وی افزود: این مسابقات در رده‎های سنی 7 تا 12 سال برگزار شد و افراد توانمند این مسابقات از سوی ارزیابان هیئت، ارزیابی شدند.

موسوی با بیان اینکه به دنبال پشتوانه‌سازی برای شنای استان هستیم تاکید کرد: هیئت شنا برنامه منسجمی برای استعدادیابی و پشتوانه‌سازی شنای استان دارد و تلاش می‎کنیم با برگزاری دوره‎ها و مسابقات مناسب برای شناگران رده‌های سنی پایه، آینده خوبی را برای شنای استان رقم بزنیم.

انتهای پیام/ح30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول