اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فنی و حرفه‌ای کرمان خبر داد

اعزام 55 مهارت‌آموز نخبه کرمان به مسابقات ملی

خبرگزاری فارس: مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان گفت: کاروان 55 نفره المپیاد مهارت استان کرمان راهی سیزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت شد.

اعزام 55 مهارت‌آموز نخبه کرمان به مسابقات ملی

مهدی ابراهیمی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: المپیاد ملی مهارت هر ساله با حضور جوانان نخبه ایران برگزار می‌شود و سال جاری نیز تیم استان کرمان در قالب 30 مهارت‌آموز نخبه و 25 کارشناس در 29 رشته به مسابقات ملی مهارت اعزام شد.

وی افزود: برگزیدگان کرمانی در رشته‌های تأسیسات الکتریکی، فناوری اطلاعات، راهکارهای نرم‌افزاری برای تجارت، آجرچینی، کاشیکاری دیوار و کف، طراحی گرافیک، الکترونیک و مکاترونیک به مسابقات کشوری اعزام شدند.

ابراهیمی‌نژاد از اعزام برگزیدگان رشته‌های لوله‌کشی و گرمایشی، کابینت‌سازی، طراحی وب، طراحی مهندسی مکانیک، رباتیک، فناوری خودرو، صافکاری خودرو، تراش CNC، طراحی فضای سبز، اتصالات چوبی، ساخت و تولید، جواهرسازی، کنترل صنعتی، فناوری اطلاعات، مدیریت سیستم‌های زیر شبکه، جوشکاری، آشپزی، قنادی و فناوری مد به این مسابقات خبر داد.

وی کشف استعدادها، آمادگی برای ورود به بازار کار و کارآفرینی و نیز تقویت روحیه خودباوری برای حضور در عرصه‌های بین‌المللی را از اهداف این مسابقات برشمرد و افزود: منتخبان این مسابقات به المپیاد جهانی مهارت 2013 لایپزیک آلمان اعزام می‌شوند.

این مسئول بیان داشت: تیم استان کرمان در دوره قبلی این مسابقات رتبه ششم را در بین 31 استان کشور کسب کرد و مهارت‌آموز رشته فناوری اتومبیل کرمان و مربی وی به عنوان کارشناس و داور به مسابقات جهانی 2012 لندن راه یافتند.

ابراهیمی‌نژاد ابراز داشت: 30 نفر در پروژه‌های عملی موفق به کسب امتیاز و راه‌یابی به المپیاد کشوری شدند و در صورت کسب مقام در کشور به المپیاد جهانی ملی مهارت اعزام می‌شوند که هفتم و هشتم جولای سال 2013 میلادی در کشور آلمان برگزار می‌شود.

اوت‌های پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول