اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنادر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد:

آمادگی برگزاری انواع مسابقات ملی ساحلی را داریم

خبرگزاری فارس: مدیر بزرگ‌ترین بندر شمال کشور از آمادگی این منطقه برای برگزاری همه نوع مسابقه ساحلی در سطح ملی خبر داد.

آمادگی برگزاری انواع مسابقات ملی ساحلی را داریم

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، سید علی نعیمی بعدازظهر امروز در اختتامیه پنجمین دوره مسابقات فوتبال ساحلی جام دریانوردان کشور با بیان اینکه بنادر به عنوان شریان‌های بزرگ اقتصادی و بازرگانی از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند، بر توجه ویژه مسئولان سازمان بنادر به سلامت نیروی انسانی با برگزاری مسابقات مختلف ورزشی تاکید کرد.

وی در ادامه با اشاره به رشد و توسعه همه‌جانبه بندر امیرآباد در سال‌های اخیر به ویژه در زمینه توسعه فضاهای ورزشی، اظهار داشت: این بندر آمادگی دارد مسابقات ملی در رشته‌های مختلف ورزشی را در منطقه برگزار کند.

نعیمی از ساخت و افتتاح دو زمین فوتبال ساحلی با استاندارد A بین المللی و چهار زمین والیبال ساحلی با بالاتربن استاندارد بین المللی طی دو سال اخیر در بندر امیر آباد گفت و اینکه همگام با توسعه بخش اقتصاد و تجارت و مبادلات کالا از گمرک امیرآباد، فضاهای ورزشی هم افزایش یافتند.

مدیر بنادر و منطقه ویژه امیرآباد در ادامه سخنان خود به ساخت یک سالن چند منظوره ورزشی برای ورزش‌های توپی و غیرتوپی در بندر اشاره کرد و گفت: توسعه و افزایش رشته‌های ورزشی ساحلی و آبی بویژه تنیس، قایقرانی و ورزش‌های آبی از جمله رویکردهای اصلی مسئولان سازمان بنادر است.

به گزارش فارس، بندر امیرآباد بهشهر به عنوان یکی از اصلی‌ترین بنادر کشور در زمینه ورزشی هر ساله میزبان چند نوع مسابقه ساحلی در سطح استانی و ملی است و علاوه بر آن از برگزاری مسابقات مفرحی مانند ماهیگیری استقبال می‌کند بطوریکه تاکنون سه دوره مسابقات ماهیگیری شهرستانی و استانی با حضور مدیریت و گارد ساحلی همچنین مسئولان استانی و شهرستانی و با شرکت ماهیگیران مجرب استان در اسکله بندر امیرآباد برگزار شده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول