اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری

مردم ارسک از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز بشرویه گفت: پروژه گازرسانی به بخش ارسک در حال اجراست و تا پایان سال جاری مردم از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

مردم ارسک از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند

عباس پاکدل امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: پروژه گازرسانی به شهرستان بشرویه از سال 87 آغاز شده و در سال 89 شبکه تغذیه و توزیع انجام شد.

وی ادامه داد: نصب علمک و طرح توسعه گاز در مسکن مهر بشرویه تا سال گذشته انجام شده و تاکنون 3 هزار و 700 علمک در شهر بشرویه نصب شده است.

رئیس اداره گاز بشرویه با بیان اینکه 4 هزار و 800 مشترک گاز در بشرویه وجود دارد، تصریح کرد: یک ایستگاه CGS با ظرفیت 30 هزار متر مکعب در ساعت و سه ایستگاه TBS با ظرفیت 10 هزار متر مکعب ایجاد شده است.

پاکدل از پروژه‌های در حال اجرا به پروژه گازرسانی به بخش ارسک، شهرک امام‌خمینی (ره)، غنی‌آباد و احداث ساختمان عملیاتی اداره گاز بشرویه اشاره کرد و گفت: گازرسانی به بخش ارسک از دی‌ماه سال گذشته آغاز شده و تا پایان سال جاری مردم ارسک از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی اضافه کرد: برای گازرسانی به بخش ارسک اعتباری معادل 37 میلیارد ریال برآورد شده است.

رئیس اداره گاز بشرویه نصب یک دستگاه TBS با ظرفیت 5 هزار متر مکعب و نصب 950 علمک را از مشخصات این پروژه عنوان کرد و یادآور شد: با اجرای گازرسانی به ارسک، یک‌هزار و 260 خانوار از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

پاکدل با بیان اینکه گازرسانی به غنی‌آباد از فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: نصب 400 علمک و یک ایستگاه TBS با ظرفیت 5 هزار متر مکعب انجام می‌شود.

وی اعتبار این پروژه را 20 میلیارد ریال دانست و افزود:  با اجرای پروژه گازرسانی به روستای غنی‌آباد، 640 خانوار از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول