اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت ملی گاز:

13 هزار روستا و 930 شهر کشور گازدار هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت ملی گاز گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال 1384 عملیات گازرسانی به 2700 روستا انجام شده بود، در حالی‌ که امروز بیش از 13 هزار روستا و 930 شهر از نعمت گاز برخوردار شده‌اند.

13 هزار روستا و 930 شهر کشور گازدار هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه جواد اوجی بعد از ظهر امروز در بازدید از مجتمع گاز پارس جنوبی اظهار داشت: پارس جنوبی از بزرگترین مناطق نفت و گاز کشور است و هم‌اکنون سهم عمده‌ای از تولید گاز کشور به این مجموعه اختصاص دارد.

وی افزود: خدا را بسیار شاکرم که امروز در جمع مدیران عزیز مجتمع گاز پارس جنوبی که به‌حق نقش انکارناپذیری در تولید مؤثر و پایدار و تامین به‌موقع گاز برای میهن اسلامی داشته‌اند حضور یابم.

مدیرعامل شرکت ملی گاز با تقدیر از انجام موفقیت‌آمیز تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های پنج‌گانه مجتمع خاطر نشان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی به لطف خدا و تلاش همکاران تاکنون کارنامه بسیار درخشانی در دریافت و پالایش گاز داشته است و ان‌شاءالله با همت مضاعف کارکنان، زمستان بدون چالشی را خواهیم گذراند.

معاون وزیر نفت تلاش برای تولید مستمر و پایدار را اولویت اصلی پالایشگاه‌های گاز کشور عنوان کرد و یادآور شد: استفاده از تجهیزات و قطعات ساخت داخل در مجموعه شرکت ملی گاز از اولویت‌های مهم در رسیدن به تولید مستمر و پایدار است که باید به‌طور جدی دنبال شود.

اوجی نیروهای جوان شاغل در صنعت گاز کشور را از مهم‌ترین سرمایه‌های صنعت برشمرد و افزود: تلاش برای خودکفایی کامل در راه‌اندازی، نگهداری و بهره‌برداری از پالایشگاه‌ها توسط نیروهای جوان و ارزشی قابل ستایش است.

وی از گازرسانی به 13 هزار روستا و 930 شهر کشور خبر داد و گفت: از ابتدای انقلاب اسلامی تا سال 1384 عملیات گازرسانی به 2700 روستا انجام شده بود، در حالی‌ که امروز بیش از 13 هزار روستا و 930 شهر از نعمت گاز برخوردار شده‌اند که همه‌ این دستاوردها در اثر تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما در صنعت گاز کشور است.

این مسئول بیان کرد: هم‌اکنون 44 درصد گاز پالایشی کشور در مجتمع گازی پارس جنوبی تولید می‌شود؛ از این رو فعالیت بدون وقفه آن یک اولویت مهم است و همه باید در این مسیر تلاش کنیم.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول