اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل:

گازرسانی به 144 روستا در حال اجرا است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گازرسانی استان اردبیل گفت:‌ در حال حاضر عملیات گازرسانی به 144 روستای استان اردبیل در حال اجرا است.

گازرسانی به 144 روستا در حال اجرا است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فیروز خدایی عصر امروز در جلسه بررسی مشکلات گازرسانی در مشگین‌شهر اظهار داشت: 62 درصد جمعیت روستایی استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند که طرح‌های توسعه‌ای گازرسانی به روستاها در دستور کار می‌باشد.

وی با اشاره به اینکه گازرسانی به دو شهر مرادلو و قصابه مشگین‌شهر در اولویت جدی است، تصریح کرد: با گازرسانی به این دو شهر تمام شهرهای استان اردبیل از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند شده و ما کمتر شاهد نارسایی‌ها و مشکلات در این زمینه می‌باشیم.

خدایی از اختصاص 38 میلیارد تومان اعتبار برای گازرسانی به مناطق مختلف استان اردبیل خبر داد و خاطر نشان کرد: 333 روستا تاکنون از نعمت گاز طبیعی در جای جای استان اردبیل بهره‌مند شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اردبیل با یادآوری اینکه 24 شهر استان اردبیل نیز از مجموع 26 شهر از این نعمت بهره‌مند می‌باشند، اضافه کرد: ما 291 هزار مشترک گاز جذب کردیم به طوریکه 900 مشترک صنعتی در استان اردبیل وجود دارد و در شهرهای مختلف طرح‌های توسعه گازرسانی به سرعت در حال انجام است.

وی از همکاری و تعامل خوب جایگاه‌داران سی‌.ان.‌جی با شرکت گاز در پرداخت بدهی‌هایشان خبر داد و بیان کرد: ما تاکنون 56 جایگاه سی.ان.جی را از این نعمت بهره‌مند کرده‌ایم.

به گزارش فارس، سرپرست فرمانداری مشگین‌شهر نیز در این جلسه از در حال اجرا بودن گازرسانی به 22 روستای مشگین‌شهر خبر داد.

فضایل عزیزی به سردسیر بودن مناطق روستایی مشگین‌شهر و لزوم گازرسانی سریع به این مناطق تاکید کرد و ادامه داد: ظرف روزهای آینده شش روستای آقبلاغ، خلیفه‌لو، کاظم‌لو، پیرلو، میرکندی و قاسم‌لو از نعمت گاز طبیعی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول