اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم خبر داد

صرفه‌جویی 150 میلیارد ریالی در پالایشگاه جم

خبرگزاری فارس: دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم از دریافت بیش از 3 هزار و 500 پیشنهاد و صرفه‌جویی 150 میلیارد ریالی در پالایشگاه جم خبر داد.

صرفه‌جویی 150 میلیارد ریالی در پالایشگاه جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم علیرضا جهانگیری‌زاده بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: نظام پیشنهادات در پالایشگاه جم عملکرد بسیار خوبی در سال جاری داشته است.

وی از صرفه‌جویی 150 میلیارد ریالی در پالایشگاه جم خبر داد و افزود: دریافت بیش از 3 هزار و 500 پیشنهاد در نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم بیش از 15 میلیارد تومان صرفه‌جویی در بر داشته است.

دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم خاطر نشان کرد: این دبیرخانه تاکنون موفق شده بیش از 3500 پیشنهاد را از کارکنان دریافت و مراحل بررسی آنها را آغاز کند که دریافت این تعداد پیشنهاد نشان‌دهنده اهتمام و توجه جدی کارکنان به بخش مشارکت‌پذیری در سازمان است.

وی افزود: از این تعداد پیشنهادات دریافتی بیش از 250 پیشنهاد تاکنون تصویب شده و نزدیک به 208 پیشنهاد نیز در مرحله کارشناسی است.

دبیر نظام مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته تلاش می‌کنیم روند رسیدگی به پیشنهادات و بررسی کارشناسی آنها را سرعت بخشیم.

وی گفت: در مجموع تاکنون نزدیک به 150 میلیارد ریال صرفه‌جویی انجام شده از اجرای پیشنهادات واصله در این دبیرخانه بوده است.

جهانگیری‌زاده بینش و توجه مدیرعامل به برنامه‌های نظام همیاری و مشارکت شرکت را عامل تعیین‌کننده‌ای در رسیدن به این موفقیت مهم ارزیابی کرد.

وی با اشاره به برگزاری نشست عارضه‌یابی ساختار نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم اذعان داشت: تعیین اهداف کمی ساختار نظام همیاری و مشارکت پالایشگاه از اهداف برگزاری این نشست بوده است.

دبیر نظام همیاری و مشارکت شرکت پالایش گاز فجر جم گفت: در این نشست با تحلیل سرانه پیشنهادهای دریافتی، تصویبی و اجرایی کارکنان در سال گذشته، شاخص‌های مذکور برای سال پیش رو هدف‌گذاری شد.

وی ادامه داد: اعضای شورای همیاری و مشارکت با بررسی روند اجرای پیشنهادهای تصویبی سال گذشته و جاری موانع موجود را بررسی و در این راستا راه‌حل‌های مناسبی پیشنهاد شد.

جهانگیری‌زاده ابراز امیدواری کرد در سالی که به فرموده مقام معظم رهبری سال" تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" نام‌گذاری شده ساختار نظام همیاری و مشارکت بتواند نقشی هر چند کوچک در پیشبرد اهداف سازمان برداشته و با ساختارسازی‌های صورت گرفته مسیر تعالی و شکوفائی را طی کند.

انتهای پیام/ی20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول