اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی:

گسترش فرهنگ ایمنی در پالایشگاه‌ها ضروری است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی بر لزوم گسترش فرهنگ ایمنی در پالایشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: رعایت مسایل ایمنی و اچ.‌اس.‌ای در پالایشگاه‌ها ضروری است.

گسترش فرهنگ ایمنی در پالایشگاه‌ها ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه علی‌اکبر شعبان‌پور پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته ایمنی و آتش‌نشانی در پارس جنوبی اظهار داشت: رعایت مسایل ایمنی و آتش‌نشانی امر بسیار مهمی است که باید مدنظر مسئولان و کارکنان قرار گیرد.

وی افزود: در چند سال اخیر در راستای کاهش حوادث اقدامات ارزشمندی در این مجموعه انجام گرفته و امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی با اشاره به نقش ویژه آتش‌نشان در دفاع مقدس خاطر نشان کرد: ما به تازگی ایام گرامی‌داشت هشت سال دفاع مقدس را پشت سر گذاشته‌ایم و نکته‌ جالب این‌جاست که اولین کسانی‌که در زمان حمله‌ دشمن بعثی به پالایشگاه‌ها رفتند و به شهادت رسیدند، آتش‌نشانان بودند و ما باید یاد و خاطره‌ این عزیزان سرخ‌جامه‌ جان بر کف را زنده نگه داریم.

شعبان‌پور تصریح کرد: امسال بسیار خوشحالیم که پالایشگاه چهارم به عنوان پالایشگاه برتر از منظر HSE در سطح شرکت ملی گاز انتخاب شده و این کار بسیار بزرگی است که جای تقدیر و تشکر دارد و من از همین‌جا به مجموعه‌ کارکنان پالایشگاه چهارم تبریک می‌گویم.

وی بر لزوم گسترش فرهنگ ایمنی در پالایشگاه‌ها تاکید کرد و افزود: ما امسال متاسفانه دو حادثه‌ منجر به فوت داشته‌ایم که واقعا ناراحت‌کننده بودند، به واقع هیچ‌ چیزی جان از دست رفته‌ این سه عزیز را جبران نمی‌کند و ما تنها با رعایت مسایل HSE و توجه خاص به فرهنگ ایمنی می‌توانیم روح این عزیزان از دست رفته را شاد کنیم.

شعبان‌پور با اشاره به اهمیت مباحث HSE بیان کرد: من چند آرزو دارم که همه‌ این‌ها مربوط به HSE است؛ یکی از این آروزها این است که دلم می‌خواهد روز بازنشستگی‌ام این مشعل‌ها به حداقل خودشان رسیده باشند، طوری که به سختی شعله‌های‌شان دیده شود.

مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: ما باید تلاش کنیم تا در سال آینده تمام پالایشگاه‌های‌مان تمام رتبه‌های برتر HSE را به دست بیاورند، همان‌طور که پالایشگاه چهارم امسال رتبه‌ برتر را گرفت.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول