اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسابقات چهار جانبه فوتسال جام رسانه و ایمنی‌ گاز

گاز اول شد، ورزشی‌نویسان سوم

خبرگزاری فارس: رتبه نخست مسابقات چهار جانبه فوتسال جام رسانه و ایمنی گاز به شرکت گاز استان تعلق یافت.

گاز اول شد، ورزشی‌نویسان سوم

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، تیم فوتسال شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی حائز رتبه نخست مسابقات چهار جانبه فوتسال جام رسانه و ایمنی گاز شد.

مسابقات چهار جانبه فوتسال جام رسانه و ایمنی گاز به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و با حضور تیم‌های صدا و سیما، اصحاب قلم و ورزش، روزنامه‌نگاران و شرکت گاز استان با حضور مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره و هیئت رئیسه شرکت گاز استان به میزبانی شرکت گاز استان در محل سالن ورزشی این شرکت برگزار شد.

در روز اول این رقابت‌ها تیم شرکت گاز با هفت گل از سد روزنامه‌نگاران گذشت و صدا و سیما نیز در یک بازی نزدیک  پنج بر سه بر تیم اصحاب قلم و ورزش (ورزشی‌نویسان) غلبه کرد.

گل‌های ورزشی‌نویسان را در این بازی وحید باقری (دو گل) و سعید ستارزاده به ثمر رساندند.

به این ترتیب تیم‌های شرکت گاز و صدا و سیما برگزارکننده دیدار نهایی برای تعیین قهرمانی رقابت‌ها شدند.

در دیدار رده‌بندی برای تعیین مقام سوم این مسابقات، تیم قلم و ورزش با تیم خبرنگاران مبارزه کردند که در نهایت    دربی مطبوعاتی‌ها با نتیجه پنج بر سه به سود تیم قلم و ورزش به اتمام رسید.

گل‌های قلم و ورزش را سعید ولی‌زاده(دو گل)، سعید ستارزاده، وحید خوش‌زرع و وحید باقری هر کدام یک گل به ثمر رسانده و گلزنان تیم روزنامه‌نگاران محمود نصیرپور(دو گل) و احد نقش‌شور بودند.

دیدار پایانی نیز بین دو تیم شرکت گاز و صدا و سیما در حالی دو بر یک به سود شرکت گاز به اتمام رسید که ابتدا صدا و سیما با یک گل از میزبان خود پیش افتاده بود.

در نهایت، این رقابت‌ها با قهرمانی تیم شرکت گاز به اتمام  رسیده و تیم‌های صدا و سیما و قلم و ورزش (ورزشی‌نویسان) دوم و سوم شدند، کاپ اخلاق نیز به تیم خبرنگاران تعلق گرفت.

اسامی تیم شرکت گاز(قهرمان):

مهدی بلغندی، جلال عزیزی، عباسعلی حسین‌پور، غلامعلی حسین‌پور، حسین نقی‌زاده، هادی فدوی، مجید دخیلی، سعید حیدری، احد باقرپور صفا و امیر شیرپور، اعضای تیم شرکت گاز استان آذربایجان‌شرقی بودند که با مربیگری حسین قدسی و سرپرستی سیدنوح نبی،‌ جام قهرمانی این دور از مسابقات را از آن خود کردند.

صدا و سیما(نایب قهرمان):

جلیل صادقی، محمد صالح زرینه‌بافی، محمد عریق، یدالله عابدی، نادر اسکندری، حمید بهجت، مهرزاد عارفی، طاهر خدایی، سید جمال حسین اقدم، مهدی نقی‌زاده، کریم صفری(سرپرست) و سجاد حسین‌زاده(مربی).

اصحاب قلم و ورزش(تیم سوم):

سعید ستارزاده، وحید باقری، وحید خوش‌زرع، مهدی خوش‌زرع، سعید ولی‌زاده، بهنام باقری، علی عباسی، بهرام توفیق، عادل موحد(سرپرست) و فرهاد فرهادپور(مربی).

روزنامه‌نگاران(کاپ اخلاق):

مهدی شیرازی، یونس نهاری، محمود نصیرپور، احد نقش‌شور، نادر عبدل‌زاده، مهرداد خوشکار مقدم، سیامک آرش‌آزاد، خلیل غلامی، غلامرضا محمدی، مرتضی شفیعی، سید هادی موسوی و حبیب چرندابی(مربی).

بر اساس این گزارش، برگزاری این رقابت‌ها با هدف ارتقای زمینه فعالیت‌های مشترک در حوزه فرهنگ‌سازی مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی به عنوان انرژی زیرساختی و انرژی نسل آینده کشور برگزار شده است.

محمدعلی فتح‌الله‌زاده رئیس روابط عمومی شرکت گاز استان در حاشیه این مسابقات با اشاره به نقش موثر چنین مسابقاتی در افزایش شور و نشاط همچنین تعاملات سازنده با سایر نهادهای اطلاع‌رسان در جامعه گفت: نهادینه‌سازی هر فرهنگ در جامعه نیازمند اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی بوده که در این میان اصحاب قلم، رسانه، ورزش و روابط عمومی هر سازمان بیشترین سهم را بر عهده داشته‌اند.

وی افزود: بدیهی است ارتقای توانمندی و بهبود ارتباطات بین سازمانی منجر به اثربخشی فعالیت‌ها و حرکت به سمت توسعه و تحقق عادات و فرهنگ‌های صحیح در جامعه خواهد بود.

فتح‌الله‌زاده با ابراز خرسندی از تعاملات سازنده با اصحاب رسانه و ورزش تصریح کرد: شور و نشاط حاصل از ورزش زمینه‌ساز آغاز دوستی و مودت در بین کارکنان و بهبود و ارتقای عملکرد سازمانی خواهد بود.

خاطرنشان می‌شود، این دیدار دوستانه با پوشش خبری و تصویری از صدا و سیمای مرکز استان همراه بوده و لباس‌های ورزشی بازیکنان منقش به پیام‌های مصرف بهینه و ایمن از گاز طبیعی بود تا با نمایش هم‌راستایی فعالیت‌های اطلاع‌رسانی، بیشترین تاثیر را در تغییر الگوی مصرف مردم ورزش‌دوست استان در پی داشته باشد.

در پایان این رقابت دوستانه با برگزاری مراسم اختتامیه با اهدای جام قهرمانی، لوح سپاس و هدایایی به رسم یادبود از تیم‌های حاضر توسط مدیرعامل شرکت گاز استان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/و10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول