اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ادامه یافتن مشکلات سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز

460 اتوبوس گاز‌سوز در اصفهان دیزلی می‌شوند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: در صورت ادامه یافتن مشکلات سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز در اصفهان، 460 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز اصفهان به اتوبوس‌های دیزلی تبدیل می‌شوند.

460 اتوبوس گاز‌سوز در اصفهان دیزلی می‌شوند

سید عباس روحانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به اینکه در حال حاضر 460 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز در سطح شهر اصفهان وجود دارد، اظهار کرد: اما حداقل از پنج سال گذشته تاکنون که در ناوگان اتوبوس‌رانی اصفهان فعالیت می‌کنم، با استفاده از هیچ روشی نتوانسته‌ایم برای تأمین سوخت اتوبوس‌های گاز‌سوز به نتیجه‌ای برسیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر هزینه‌های سرسام‌آور اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان به این ناوگان تحمیل می‌شود، ادامه داد: در حال حاضر این ناوگان برای تأمین سوخت این اتوبوس‌ها در وضعیت و شرایط نامناسبی قرار دارد و نمی‌توانیم سوخت مورد نیاز 460 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز اصفهان را تأمین کنیم.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه با اشاره به اینکه اتوبوس‌های گاز‌سوز در سایر کلان‌شهر‌های کشور در حال تبدیل شدن به اتوبوس‌های دیزلی هستند، تصریح کرد: در صورتی که روند سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز اصفهان ادامه پیدا کند و هر روز فعالیت 200 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز در اصفهان به دلیل نداشتن سوخت متوقف شود، این ناوگان ناچار به تبدیل این اتوبوس‌ها به اتوبوس‌های دیزلی است.

وی با تاکید بر اینکه حمل و نقل مردم به دلیل عدم سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز نباید با مشکل مواجه شود، اضافه کرد: به مسئولان محیط زیست نیز اعلام کردیم که این ناوگان همگام با مدیریت کلان شهر و برای کاهش آلودگی‌های زیست محیطی در اصفهان، اتوبوس‌های گازسوز را به چرخه حمل و نقل عمومی شهر وارد کرده است.

روحانی با بیان اینکه اما در حال حاضر این اتوبوس‌ها به دلیل نبود سوخت CNG قادر به سوخت‌گیری نیستند، تاکید کرد: امیدواریم که مشکلات موجود در این زمینه برطرف شود تا مجبور به تبدیل شدن اتوبوس‌های گاز‌سوز به اتوبوس‌های دیزلی نشویم.

وی با اشاره به اینکه ارائه حمل و نقل سریع، راحت و ارزان به مردم از مهم‌ترین رویکرد‌ها و دغدغه‌های این ناوگان به شمار می‌رود، افزود: در صورت ادامه‌یافتن مشکلات سوخت‌گیری اتوبوس‌های گاز‌سوز در اصفهان، 460 دستگاه اتوبوس گاز‌سوز اصفهان به اتوبوس‌های دیزلی تبدیل می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوس‌رانی اصفهان و حومه گفت: البته احتمال دارد تنها اتوبوس‌های گاز‌سوزی که سوخت‌گیری آنها در اصفهان امکان‌پذیر نیست به اتوبوس‌های دیزلی تبدیل شوند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول