اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بویین زهرا:

بانوان در پاسداری از حریم عفاف بکوشند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بویین زهرا گفت: پاسداری از حجاب و عفاف وظیفه شرعی آحاد ملت است و بانوان نیز باید در پاسداری از حریم عفاف بیش از پیش بکوشند.

بانوان در پاسداری از حریم عفاف بکوشند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام محمدهمایون زرینه عصر امروز در دیدار با تعدادی از بانوان فعال فرهنگی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به لزوم اتحاد و همبستگی ملت‌ها، اظهار کرد: امروز لازم است که با اتحاد و انسجام زمینه را برای از بین بردن تفکر کفر و احیای فرائض دینی در جامعه فراهم کنیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا اضافه کرد: عامل پیروزی‌ها و موفقیت‌های مسلمانان تا به امروز تکیه بر نیروی الهی بوده که آنان را در برابر انواع دسیسه‌های دشمنان حفظ کرده است.

وی با بیان اینکه اقتدار جمهوری اسلامی امروز مرهون رشادت‌ها و جان‌فشانی‌های رزمندگان است، تصریح کرد: ما باید با اعمال و رفتار‌ خویش پیرو و ادامه‌دهنده مسیر پرافتخار شهدا و جانبازان باشیم.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا ادامه داد: بانوان نیز هم‌پای مردان در زمان‌های حساس تاریخ یار و یاور اسلام و جبهه حق بوده‌اند.

زرینه با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی انجام شده توسط بانوان بسیجی بویین زهرا در راستای نشر معارف و احکام دینی بین دختران عنوان کرد: عفاف و حجاب امروز دغدغه‌ای بسیار مهم است که تمام بانوان لازم است با نگاه ویژه‌ای به آن بنگرند، چراکه راه نفوذ دشمنان امروز از طریق ضربه به مسئله عفاف اسلامی است.

وی با بیان اینکه بانوان نظام اسلامی امروز در عرصه‌های مهم علمی و تحقیقاتی توانسته‌اند به مدارج بالای علمی دست‌ یافته و مایه افتخار هرچه بیشتر نظام اسلامی شوند، بیان کرد: امید به آینده و انگیزه و نشاط بالا می‌تواند در هر زمینه‌ای بهترین نفع و سود را برای جامعه همراه داشته باشد.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا خاطر نشان کرد: در طول تاریخ اسلامی نیز نقش و جایگاه زنان در پیروزی‌های مسلمانان بسیار خوب و ممتاز تعریف شده است.

زرینه با اشاره به لزوم تلاش برای اشاعه و تبلیغ گسترده‌تر فرهنگ پاسداری از حجاب و عفاف ابراز کرد: این مهم امروز بنا بر ضرورتی که دارد لازم است توسط مسئولان و نهاد‌های فرهنگی و مذهبی جدی گرفته و پیگیری شود.

وی شبیخون ضد ارزشی دشمنان قسم خورده را هشداری جدی برای متولیان امر دانست و بیان کرد: در این راستا لازم است که گام‌های مؤثری در جامعه برداشته شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول