اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم:

نسل بعد از انقلاب بیشتر به بدحجابی تظاهر می‌کند

خبرگزاری فارس: مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم گفت: برای اینکه در مقوله ارتقاء فرهنگ عفاف و حجاب به موفقیت لازم دست یابیم باید دستگاه‌ها حرکت متوازنی در این عرصه داشته باشند.

نسل بعد از انقلاب بیشتر به بدحجابی تظاهر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم محمد مخلصی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم که در تالار معصومیه استانداری قم برگزار شد، به طرح ارائه شده در مقوله عفاف و حجاب در استان قم اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از انقلاب اسلامی تلاش‌های زیادی در ادارات و بخش‌های مختلف در زمینه عفاف و حجاب صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر برای اجرای طرح‌های جدید باید نسبت به عملکرد دستگاه‌ها و متولیان امور در زمینه عفاف و حجاب آسیب‌شناسی داشته باشیم.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم تصریح کرد: باید برای موفقیت در اجرای این طرح در سطح همه بخش‌ها حرکت متوازنی داشته باشیم.

وی افزود: اگر کارهای تبلیغاتی و فرهنگسازی صورت گیرد ولی در بازار پوشش نامناسب وجود داشته باشد فعالیت‌های صورت گرفته آب در هاون کوبیدن است.

مخلصی بیان کرد: انجام اقدامات سلبی در کنار اقدامات فرهنگی مسئله‌ای ضروری است که باید مورد توجه قرار گیرد تا فعالیت‌ها اثرگذاری لازم را داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه نسل بعد از انقلاب بیشتر به بدحجابی تظاهر می‌کند‌ گفت: توجه به مقوله عفاف و حجاب در حوزه کودک و نوجوان ضروری است و نباید از آن غفلت شود.

مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم خاطر نشان کرد: باید طرح‌ها و برنامه‌های ارائه شده در کمیته‌های تخصصی به صورت کامل مطرح شده و طرح‌ها به صورت جزئی‌تر مورد بررسی قرار گیرد.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول