اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه‌ریزی فرماندار ملارد تأکید کرد

ضرورت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در ملارد

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرماندار ملارد بر ضرورت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در این شهرستان تأکید کرد.

ضرورت حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در ملارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ملارد، اکبر طارمی عصر امروز در جلسه صادرات غیرنفتی این شهرستان اظهار داشت: حل مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان باید آن را مدنظر داشته باشند.

وی ادامه داد: با حل مشکلات این واحدها می‌توانیم علاوه بر پیشرفت این واحدها در توسعه اقتصادی شهرستان نیز گام برداریم.

این مسئول ادامه داد:‌ مسئولان وظیفه دارند تا مشکلات اینگونه واحدها را برطرف کنند و واحدهای تولیدی را از وجود اینگونه معضلات نجات دهند.

طارمی خاطرنشان کرد: با توجه به تهدیدات دشمنان و تحریم‌های آنان نباید اجازه دهیم که چرخه اقتصادی کند بچرخد بلکه باید با حمایت از تولیدکنندگان آنان را به تلاش بیشتر تشویق کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری ملارد گفت: باید با نگاه به آینده و خرد جمعی وضعیت تولیدکنندگان در کشور را ساماندهی کنیم و کمک حال آنها باشیم.

وی با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: اگر از کار و سرمایه ایرانی حمایت شود، می‌توانیم آینده خوبی را برای این قشر در نظر بگیریم.

طارمی ارائه تسهیلات و پرداخت وام‌های بلند مدت را از مهم‌ترین اقداماتی دانست که می‌توان به عنوان کمک به واحدهای تولیدی و صنعتی انجام داد.

وی تصریح کرد: در این راستا از تمام توان استان و شهرستان بهره خواهیم گرفت تا کارگاه‌ها و تولید کنندگان به روند تولید خود ادامه دهند چراکه این امر تولید، اشتغال و آینده رو به رشد کشور را به همراه دارد.

انتهای پیام/آ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول