اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره تئاتر کودک و نوجوان ـ100

باب‌الحوائجی: هنر تئاتر شاهراه تنفسی جامعه است

خبرگزاری فارس: فرماندار فامنین هنر تئاتر و سایر هنرها را شاهراه تنفسی جامعه خواند و گفت: با برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان این شاهراه تنفسی بسیار قوی‌تر و غنی‌تر از قبل ایجاد می‌شود.

باب‌الحوائجی: هنر تئاتر شاهراه تنفسی جامعه است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، مهدی باب‌الحوائجی با طرح این سئوال که باید دید چه قدر از این فضا و ظرفیت فرهنگی ایجاد شده به نفع مخاطبان استفاده می‌شود؟ افزود: این مهم به نوع مدیریت، برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری مدیران و مسئولان جشنواره برمی‌گردد.

وی ادامه داد: ظرفیت جشنواره می‌تواند در راستای ارتقای سطح فرهنگی و هنری جامعه و همچنین برقراری ارتباط با مسائل واقعی جامعه مورد استفاده قرار گیرد.

به گفته فرماندار فامنین تئاتر می‌تواند در ارائه آموزش‌های لازم، انتقال فرهنگ‌های متعدد و ارزشی و ارتقای سطح فکری کودکان و نوجوان نقش شایان توجهی داشته باشد.

وی با یادآوری فعالیت ستاد برگزاری جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان افزود: هماهنگی‌های خوبی برای برگزاری جشنواره در سطح شهرستان فامنین شده است.

باب‌الحوائجی با بیان اینکه این جشنواره در فامنین با یک سالن نمایش رسماً از 16 مهر فعالیت خود را آغاز می‌کند، افزود: همزمان با اجرای این برنامه یک نقاشی پنج کیلومتری نیز در سطح شهرستان با حضور کودکان و نوجوانان علاقه‌مند کشیده می‌شود.

وی با بیان اینکه تئاتر فی نفسه نشاط‌آفرین و امیدبخش است، تأکید کرد: توجه به محتوای تئاتر از دیگر مسائلی است که در تقویت این امیدبخشی و فضاسازی ذهنی مخاطب می‌تواند مثمرثمر باشد.

نوزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از فردا تا 22 مهر ماه در همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول