اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان اردبیل:

کشفیات مواد مخدر 32 درصد افزایش یافته است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل گفت: میزان کشفیات مواد مخدر در نیمه اول امسال نسبت به سال گذشته 32 درصد در سطح استان اردبیل رشد داشته است.

کشفیات مواد مخدر 32 درصد افزایش یافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ابراهیم کریمخانی ظهر امروز در نشست تخصصی عوامل مبارزه با مواد مخدر در اردبیل اظهار داشت: مواد مخدر امروز به یک توطئه و حرکت سازمان یافته تبدیل شده است که با سردمداری نظام استکباری تلاش می‌شود تا کشورمان از این راه ضربه بخورد.

وی با اشاره به اینکه دشمن امروز با گرایش به جرایم سازمان یافته و ترویج آن نظیر مشروبات الکلی و مواد مخدر سعی دارد هویت جوانان ما را دچار خدشه و لطمه کند، خاطرنشان کرد: مواد مخدر توطئه‌ای سهمگین از سوی استکبار جهانی است که بخش عظیمی از فتنه و دسیسه دشمنان گرایش پیدا کردن جوانانمان به سمت مصرف مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل یادآور شد: دشمن با این حربه‌های کثیف به جنگ و مقابله تمام عیار با ایران روی آورده است تا شاید تیر‌ زهر‌آلود خود را وارد قلب امت مومن و وفادار ایران کند اما با مراقبت و هوشیاری خانواده‌ها در این جنگ نرم نیز همچون جنگ سخت با ناکامی مواجه خواهد شد.

کریمخانی گفت: نباید اجازه دهیم تا فرزندانمان حتی به اندازه یک جرعه مشروب و به صورت تفننی مواد مخدر مصرف کنند چرا که گناه بزرگ همیشه از گناه کوچک و پیش پا افتاده آغاز می‌شود چراکه اگر نتوانیم در قدم اول خودمان را حفظ کرده و هویت‌مان را نشان دهیم هرگز قادر نخواهیم بود در برابر هجمه و تیرهای زهر‌آلود دشمن دوام بیاوریم.

این مسئول به اجرای طرح‌های مختلف پلیس در مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد و بیان داشت: پلیس تخصصی مبارزه با مواد مخدر در کشف و انهدام باند‌های تهیه و توزیع مواد مخدر هوشمندانه وارد شده‌اند و ما از خانواده‌ها انتظار داریم که با مراقبت بیشتر اجازه ندهند حرکت خبیث دشمن به ثمر بنشیند.

فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل افزود: با مصرف مواد هویت و جایگاه نسل آینده ما زیر سئوال رفته و در سایه گرفتاری به این بلای خانمانسوز شاهد آن خواهیم بود تا مصرف‌کنندگان مواد مخدر حقیقت و واقعیت وجودی خود را گم کرده و در این مسیر انحراف حقیقی به وجود آید.

کریمخانی موفقیت پلیس را حاصل تعامل این مجموعه با مردم و نظام خانواده توصیف کرد و ادامه داد: در تقویت این ارتباط آنچه که ارزشمند به نظر می‌رسد احساس مسئولیت بیشتر در تمام بخش‌ها و زمینه‌های ارزشی است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود همچنین به وضعیت مطلوب اقدامات و حرکت‌های پلیس راهور و راه استان اشاره کرد و اظهار داشت: ما در هفته نیروی انتظامی شاهد بخشودگی جرایم افراد متخلف رانندگی بودیم به شرط آنکه جریمه خود را تا آخر پاییز پرداخت کنند جرایم آنها مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول