اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی:

دوستان ناباب عامل اصلی گرایش به موادمخدر در بین جوانان هستند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر آذربایجان‌شرقی گفت: دوستان ناباب عامل اصلی گرایش به موادمخدر در بین جوانان بوده و بیش از 60 درصد از اعتیاد به موادمخدر از همین کانال ارتباطی ناسالم ایجاد می‌شود.

دوستان ناباب عامل اصلی گرایش به موادمخدر در بین جوانان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حمیدعلی باغبان صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار کرد: هم‌اکنون دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با گذاشتن نام‌های فریبنده روی موادمخدر قصد به اعتیاد کشاندن جوانان و نوجوانان به موادمخدر صنعتی دارند که باید خانواده‌ها مراقب توطئه‌ها و ترفندهای دشمنان در امر مواد افیونی باشند.

وی در ادامه به چگونگی علائم و شناخت این مواد اعتیادآور اشاره کرد و گفت: انرژی‌زا و محرک‌زا بودن نداشتن علائم خاص و نشانه و به راحتی مصرف شدن از نشانه‌های این موادمخدر هست.

باغبان در بخش دیگر از سخنان خود به بحث پیشگیری اجتماعی در حوزه موادمخدر پرداخت و گفت: در شش ماهه  نخست سال‌جاری 45 هزار نفر تحت آموزش‌های چهره به چهره قرار گرفتند که جنبه آگاهی‌بخشی مثبتی داشته است.

وی همچنین به علل گرایش به موادمخدر اشاره و گفت: دوستان ناباب عامل اصلی گرایش به موادمخدر در بین جوانان بوده و بیش از 60 درصد از اعتیاد به مواد مخدر از همین کانال ارتباطی ناسالم ایجاد می‌شود.

باغبان خطاب به خانواده‌ها افزود: مراقب فرزندان خود بوده و سعی کنند ارتباط دوستی با آنها برقرار کرده و در پرکردن اوقات فراغت به ویژه چگونگی استفاده از اینترنت و انجام تکالیف دینی و معنوی همراه و همگام آنها شوند و آنان را آگاه کنند.

انتهای پیام/ش30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول