اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی رودسر خبر داد

کشف 66 کیلوگرم مواد مخدر در رودسر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی رودسر از کشف 66 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 820 نفر عاملان آن در نیمه نخست امسال خبر داد.

کشف 66 کیلوگرم مواد مخدر در رودسر

به گزارش خبرگزاری فارس از رودسر، مهدی ترکی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس اخبار به موقع اظهار کرد: اصحاب رسانه با انعکاس به موقع اخبار و اطلاع‌رسانی و آگاه‌سازی مردم همپای نیروی انتظامی در پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی تاثیرگذار است.

وی درباره شعار امسال نیروی انتظامی، سرمایه اجتماعی اساس اقتدار ماست، اظهار کرد: اعتماد، ارتباط و مشارکت مردم با نیروی انتظامی عواملی هستند که موجب برقراری امنیت جامعه می‌شود.

این مسئول نیروی انتظامی را مظهر اقتدار نظام دانست و خاطرنشان کرد: با حضور به‌موقع ماموران نیروی انتظامی در صحنه‌های جرم و تلاش برای کم کردن فاصله زمانی بین وقوع جرم و کشف آن برای ایجاد امنیت جامعه تلاش می‌کند.

وی تصریح کرد: با اطلاع‌رسانی به موقع شهروندان و اعتماد به پلیس، روز گذشته یک قاچاقچی در سطح رودسر دستگیر و مقدار سه کیلو و 100 گرم مواد مخدر سرقت‌های ر از این متهم کشف و ضبط شد.

ترکی به پیشگیری و پیگیری انجام شده در رودسر اشاره کرد و گفت: 80 درصد سرقت‌ها به وقوع پیوسته در رودسر کشف شده است.

وی مهم‌ترین این سرقت‌ها را سرقت منزل، خودرو، موتورسیکلت و مغازه عنوان کرد و تهاجم فرهنگی و مشکل بیکاری را از آسیب‌های اجتماعی دانست و خاطرنشان کرد: در هشت سال دفاع مقدس دشمن در میدان نبرد نتوانست در مقابل ایران پیروز شود اما امروز در جنگ نرم صاحب توفیقاتی شده است.

فرمانده انتظامی رودسر با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس با نثار 218 هزار شهید به انقلاب حتی یک وجب از خاک وطن را به دست دشمن نداده‌ایم، تصریح کرد: وجود 1.5 میلیون معتاد در سطح کشور ضایعه‌ای وارداتی از طرف دشمن است.

این مسئول با اشاره به اینکه 66 کیلوگرم انواع مواد مخدر در نیمه نخست امسال در رودسر کشف و ضبط شده است، یادآور شد: در این راستا دستگیری 820 نفر عاملان مصرف و معتاد و 40 نفر عوامل توزیع و پخش شناسایی و دستگیر شدند.

وی کشف 11 قبضه سلاح غیرمجاز و یک‌هزار و 200 دستگاه و تجهیزات دریافت ماهواره و 8 هزار لوح فشرده و بیش از 5 هزار لیتر سوخت قاچاق و 2 هزار و 600 پاکت سیگار قاچاق و 871 قوطی مشروبات الکلی و خارجی را از جمله اقدام‌های پلیس رودسر در مدت مذکور عنوان کرد.

ترکی با تصریح بر اینکه بالغ بر 20 هزار تماس تلفنی با پلیس 110 رودسر انجام گرفته است، متذکر شد: بالغ بر 70 درصد از این تماس‌ها منجر به عملیات پیشگیرانه شده است.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول