اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی آبیک:

مبارزه با مواد مخدر مشارکت مردم را می‌طلبد

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان آبیک گفت: مبارزه با مواد مخدر همت و مشارکت مردم را می‌طلبد.

مبارزه با مواد مخدر مشارکت مردم را می‌طلبد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک، منصور خدایی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر آبیک در مسجد ولی عصر (عج) این شهر اظهار کرد: نیروی انتظامی به تنهایی نمی‌تواند با مواد مخدر مبارزه کند و بنابراین می‌طلبد که مردم هم در صحنه باشند و نیروی انتظامی را در مقابله جدی با مواد مخدر یاری رسانند.

وی افزود: امروز مواد مخدر مانند سال‌های گذشته تنها تریاک، حشیش و هروئین نیست بلکه انواع مواد مخدر مثل شیشه، کراک، قرص‌های روانگردان و موارد دیگر در سطح دنیا و کشور بسیار رشد و توسعه پیدا کرده که مبارزه جدی با آن با همکاری مردم، مسئولان و نیروهای انتظامی ضرورتی انکارناپذیر است.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک ادامه داد: نیروی انتظامی شهرستان آبیک نیز در همین راستا با متخلفان برخورد قاطع و جدی دارد.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون همواره از راه‌های گوناگون به دنبال آسیب به ایران اسلامی بودند که البته از هر راهی وارد شدند به بن‌بست خوردند.

خدایی با تأکید بر هوشیاری خانواده‌ها در تربیت صحیح فرزندانشان گفت: والدین باید مراقب فرزندانشان باشند تا آنان از اهداف پلید دشمنان و آسیب‌های اجتماعی جامعه مصون بمانند.

وی ادامه داد: برنامه‌ریزی مسئولان فرهنگی به ویژه وزارت آموزش و پرورش در زمینه آشنایی دانش‌آموزان با آسیب‌های اجتماعی در کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی بسیار مؤثر است.

خدایی افزود: در وهله نخست برای کاهش آسیب‌های اجتماعی باید مرحله پیشگیری مد نظر قرار گیرد و سپس به مراحل دیگر بپردازیم.

فرمانده انتظامی شهرستان آبیک اذعان کرد: امسال 20 نفر از مواد‌فروشان شاخص شهرستان آبیک که سابقه چندین فقره دستگیری را داشته‌اند، دستگیر شده‌اند و در زندان به سر می‌برند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول