اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین:

دشمن به دنبال گسترش مواد مخدر بین جوانان است

خبرگزاری فارس: جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: استکبار جهانی و جبهه کفر با تبلیغات سوء می‌خواهند جوانان را به مواد مخدر آلوده کنند که باید با اطلاع‌رسانی درست، دشمن را در این عرصه نیز ناکام بگذاریم.

دشمن به دنبال گسترش مواد مخدر بین جوانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، غلامحسین دارایی ظهر امروز در نشست مسئولان نیروی انتظامی استان قزوین با مدیران مدارس و اولیای مربیان که در سالن کوثر شهر قزوین برگزار شد، اظهار کرد: کشورهای استکبار جهانی و جبهه کفر با تبلیغات سوء می‌خواهند جوانان را به مواد مخدر آلوده کنند که با آگاهی دادن به جوانان می‌توان از آسیب‌ها و خطرات مصرف و گسترش این ماده افیونی در جامعه جلوگیری کرد.

دارایی با بیان اینکه نیروی انتظامی استان قزوین اقدامات خوبی را در حوزه پیشگیری از مواد مخدر انجام داده است، بیان کرد: این نهاد با انعقاد تفاهم‌نامه با برخی دستگاه‌های اجرایی، کارشناسان ناجا را به ادارات، مساجد و مدارس برای آشنایی بیشتر اقشار مختلف جامعه می‌فرستد تا آنان را با آسیب‌ها و خطرات این ماده افیونی آشنا کند.

وی بیان کرد: در هفته نیروی انتظامی مردم بیشتر از مأموریت‌های این نهاد آشنا می‌شوند و پیوند بین مردم و ناجا محکم‌تر می‌شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه امنیت زیربنای پیشرفت کشور است، یادآور شد: نیروی انتظامی برای برقراری آسایش، آرامش و امنیت اجتماعی و فکری مردم بسیار تلاش می‌کند.

این مسئول با اشاره به اینکه مرم طبق قانون اساسی حق نظارت بر دستگاه‌های دولتی را دارند، اذعان کرد: براساس این قانون نیروی انتظامی دفتر 197 را دایر کرده تا مردم پیشنهادات و انتقادات خودشان را با این نهاد با شماره تماس 197 مطرح کنند.

دارایی با بیان اینکه برخی تماس‌های مردم به 197 تقدیر و شکایت از عملکردهای نیروی انتظامی بوده است، ابراز کرد: در شش ماه نیمه نخست سال جاری مردم بیش از 9 هزار تماس با 197 گرفته‌اند که 23 درصد از این تماس‌ها تشکر از عملکرد پلیس بوده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین اضافه کرد: نیروی انتظامی برای رسیدگی به انتقادات و شکایات مردم با 197 جلسه‌ای تشکیل می‌دهد تا بتواند با رفع آنها رضایت مردم را از عملکرد این نهاد افزایش دهد.

این مسئول با بیان اینکه نیروی انتظامی استان قزوین در راستای برقرای نظم و امنیت در جامعه تلاش می‌کند، ابراز کرد: وضعیت انتظامی و امنیتی این استان نسبت به استان‌های دیگر از جایگاه مطلوبی برخوردار است.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه مردم در شش ماه نیمه نخست سال جاری بیش از 320 هزار تماس با فوریت‌های 110 حاصل کردند، خاطرنشان کرد: مأموران نیروی انتظامی بعد از هر تماس مردم با پلیس، کمتر از 10 دقیقه در محل مورد نظر حاضر می‌شوند.

دارایی اضافه کرد: زمان حضور فوریت‌های پلیس 110 در محل‌های خارج از شهر قزوین بین 10 تا 30 دقیقه است و در این راستا مأموران نیروی انتظامی تلاش می‌کنند که این زمان را در حد ممکن کاهش دهند تا بتوانند سریع‌تر به مردم خدمات ارایه دهند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین با اشاره به اینکه نیروی انتظامی 24 ساعته در خدمت‌رسانی و برقراری نظم و امنیت برای مردم تلاش می‌کنند، یادآور شد: هر چه مساعدت مردم به نیروی انتظامی بیشتر باشد مأموران نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌ها خود موفق‌تر عمل می‌کنند و با تحقق این موضوع رضایت مردم نیز افزایش می‌یابد.

وی اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قزوین در نیمه نخست سال جاری توانست بیش از دو تن و 625 کیلوگرم مواد مخدر کشف، 17 باند مواد مخدر را منهدم کند و همچنین موفق شد بیش از 300 قاچاقچی مواد مخدر، بیش از دو هزار نفر معتاد مواد مخدر و نیز بیش از یک هزار و 500 سارق را دستگیر و تحویل مراجع ذیربط دهد که این آمار نشان‌دهنده موفقیت عملکرد این نهاد است.

انتهای پیام/ب۱۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول