اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی کاشان خبر داد

افزایش 100 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی کاشان از افزایش 100 درصدی کشفیات مواد مخدر طی شش ماه نخست سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

افزایش 100 درصدی کشفیات مواد مخدر در کاشان

منوچهر صفایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کاشان میران کشفیات مواد مخدر طی شش ماه نخست سال‌جاری را 209 کیلو و 619 گرم دانست و اظهار داشت: از این میزان مواد مخدر کشف شده 156 کیلو تریاک، 13 کیلو هروئین، 34 کیلو حشیش و بقیه آن از انواع دیگر مواد مخدر است.

این مسئول تعداد توزیع‌کنندگان مواد مخدر دستگیر شده طی این مدت در کاشان را 958 نفر ذکر و اضافه کرد: 91 درصد از این افراد در رده سنی 15 تا 30 سال هستند که مفهوم آن پایین آمدن سن ارتکاب جرم است.

به گفته وی در شرایطی که دشمن با جنگ نرم و با هجوم همه‌جانبه نسل نوجوان و جوان ما را تهدید می‌کند هوشیاری بیشتر خانواده‌ها برای جلوگیری از به دام افتادن فرزندانشان را می‌طلبد.

فرمانده نیروی انتظامی کاشان در ادامه با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری از راه‌اندازی مؤسسات حفاظتی و مراقبتی در این شهرستان خبر داد و خاطرنشان کرد: این طرح در راستای اصل 144 قانون اساسی و با مشارکت بخش خصوصی و با نظارت نیروی انتظامی به منظور تأمین امنیت جامعه اجرا شده است.

وی تصریح کرد: در قالب این طرح سه مؤسسه تأمین گستر سپاهان، نظم گستران یکتا و رهپویان حقیقت در کاشان فعالیت خود را آغاز کردند و تاکنون با بکارگیری 61 نیروی نگهبان محله 19 مکان را در این شهرستان تحت پوشش قرار داده‌اند.

صفایی، نبود کمربندی درون‌شهری را به عنوان یکی از معضلات در بخش ترافیک دانست و اذعان داشت: این مشکل موجب شده خودروهای سنگین با عبور از خیابان‌های داخل شهر زمینه‌ساز مشکلات ترافیکی و حوادث و تصادفات شوند.

این مسئول متذکر شد: علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته خودروهای مسافربری برون‌شهری که باید برای پیاده و یا سوار کردن مسافران در ترمینال توقف کنند هنوز در سطح شهر جولان می‌دهند و این امر موجب ایجاد ترافیک و حوادث ناشی از آن می‌شود که حل این معضل همکاری و هماهنگی مسئولان مربوطه شهرستان کاشان را می‌طلبد.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول