اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس شهرستان تنگستان خبر داد

افزایش 280 درصدی کشف مواد مخدر در تنگستان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از رشد 280 درصدی کشف مواد مخدر در سطح این شهرستان در شش ماه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

افزایش 280 درصدی کشف مواد مخدر در تنگستان

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر هادی طاهری جمعه شب در دیدار با امام جمعه و شماری از روحانیون تنگستان اظهار داشت: پلیس در راستای برقراری امنیت مطلوب جامعه به همیاری و همکاری روحانیون نیاز دارد.

طاهری در این دیدار که رؤسای عقیدتی سیاسی و حفاظت اطلاعات این فرماندهی حضور داشتند افزود: به حمدالله با توجه به جایگاه روحانیت و نقش مؤثر آنها در جامعه اسلامی، روحانیت توانسته تا امروز نقش عظیمی را در برابر مبارزه با ناامنی‌ها ایفا کند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر از فریضه‌های ارزشمندی است که در ایجاد یک جامعه آرام و سالم نقش دارد و از آنجا که قسمت عمده این فریضه، بعد کلامی است، بنابراین روحانیون در انجام این امر جایگاه و نقش ویژه‌ای دارند.

وی در ادامه گزارشی از عملکرد 6 ماهه این فرماندهی ارائه داد و تصریح کرد: پلیس شهرستان تنگستان در مأموریت‌های متعدد شبانه‌روزی در شش ماهه سال جاری موفق به رشد 160 درصدی کشف سرقت در سطح این شهرستان شد که بخشی از این کشفیات مربوط به سنوات گذشته است.

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان از رشد 280 درصدی کشف مواد مخدر در سطح شهرستان در شش ماهه اول سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

امام جمعه اهرم نیز در این دیدار وضعیت امنیتی شهرستان را بسیار مطلوب عنوان کرد و اظهار داشت: در حال حاضر این شهرستان از جمله شهرستان‌های امن و آرام است که این آرامش را مدیون مجموعه پلیس می‌دانیم.

حجت‌الاسلام عیسی راستگو در ادامه تصریح کرد: پلیس باید با پشتیبانی همه آحاد مردم، نهادها و سازمان‌ها در راستای برقراری امنیت اجتماعی قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت ایستادگی کند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول