اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رفت و آمد بین شهرداری و استانداری همچنان ادامه دارد

ارتقا از بلدیه تا استانداری

خبرگزاری فارس: بعد از انتصاب اکبر نیکزاد به سمت استانداری اردبیل شاهد نقل و انتقال گسترده از بلدیه اردبیل به ساختمان استانداری هستیم که این رفت و آمد‌ها همچنان ادامه دارد.

ارتقا از بلدیه تا استانداری

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، استاندار اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با پذیرش برخی تغییر و جابه‌جایی‌ها در سطوح مدیریتی اذعان کرد که این تغییرات متناسب با موقعیت کاری و شرایط اجرای بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌ها صورت گرفته و طبیعی به نظر می‌رسد.

اما آنچه که در این نقل و انتقال‌ها ملموس به نظر می‌رسد اینکه آرام آرام اکبر نیکزاد حلقه کاری خود را که پیش از این در ساختمان شهرداری شکل داده بود در حال به عینیت رساندن است تا با همراهی آنها بتواند برخی اهداف و طرح‌های پیش‌بینی شده خود را به پیش ببرد.

در کمتر از یک ماه حضور نیکزاد در سمت استانداری اردبیل شاهد کوچ کردن چهار مدیر ارشد شهرداری به مجموعه معاونت‌های استانداری اردبیل هستیم که همچنان زمزمه‌هایی مبنی بر ادامه این نقل و انتقالات نیز به گوش می‌رسد.

نیکزاد در کمتر از یک هفته ایرج گل محمدی حراست شهرداری اردبیل را به سمت مدیر حراست استانداری اردبیل منصوب کرده و نجات عبداللهی را نیز به عنوان معاون امور شهری انتصاب کرد و در یک هفته گذشته نیز دو نفر دیگر را از شهرداری به استانداری منتقل کرد تا یک حلقه واقعی از همراهان نیکزاد را در دوران تصدی شهرداری خود در اردبیل این بار در ساختمان استانداری اردبیل مشاهده کنیم که برای خود جایگاه و سمتی پیدا کرده‌اند.

در انتصاب‌های اخیر غلامرضا عطایی نیز به عنوان مدیرکل دفتر فنی استانداری اردبیل و خلیل احمدیان یکی از شهرداران مناطق اردبیل به سمت مدیریت همیاری شهرداری‌های استان منصوب شد.

اکبر نیکزاد که این روزها بخش عظیمی از وقت خود را صرف تغییر مدیریت‌ها کرده است در آخرین مصاحبه خود با خبرنگار فارس اظهار داشت:‌ تغییر و تحولات در استانداری و سطح مدیران ارشد امری طبیعی است و مدیر یک مجموعه و مقام ارشد استان باید مدیرانی همسو با اهداف‌اش انتخاب کرده و برگزیند تا در پیشبرد امور مشکلی به وجود نیاید.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آنچه که از گوشه و کنار شنیده می‌شود اینکه استاندار اردبیل به گزینش نیروهای خود از شهرداری تنها به این چند نفر اکتفا نکرده بلکه آنگونه که از زمزمه‌های اخیر شنیده می‌شود گویی قرار است صدیف بدری شهردار اردبیل نیز در قامت معاونت عمرانی استاندار راهی ساختمان زرد رنگ خیابان امام خمینی (ره) اردبیل شود.

البته شهردار اردبیل این نقل و انتقالات را منتفی دانسته و به صراحت اعلام کرده است قصد حضور در سمت معاونت عمرانی را ندارد و آنچه شایعه شده بیشتر مباحث پیرامونی است و بنده به هیچ‌وجه جایگاه شهرداری را ترک نخواهم کرد.

البته زمزمه‌هایی نیز مبنی بر انتقال حجت‌الاسلام ابراهیم میر‌عباس‌زاده از سازمان فرهنگی – ورزشی شهرداری به سمت مدیرکلی امور اجتماعی شنیده می‌شود که خود وی این زمزمه‌‌ها را شایعه عده‌ای افراد بدخواه توصیف کرد که می‌خواهند در تغییر و تحولات اخیر ذهنیت منفی به وجود آورند.

اما آنچه از تغییر و تحولات استانداری برمی‌آید اینکه به گفته دبیر مجمع نمایندگان استان تمامی نمایندگان استان در مجلس به استاندار اختیار تام دادند تا در انتصاب معاونان و مدیران ستادی استانداری مختار بوده و بر اساس تشخیص خود عمل کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما آنچه به نظر می‌رسد اینکه این تغییر و تحولات در ساختمان استانداری محدود و محصور نخواهد ماند و بر اساس منابع موثق تغییرات مدیریتی کلان در سطح مدیران کل و فرمانداران در راه است که به اذعان نماینده مردم اردبیل در مجلس ادارات کل آموزش و پرورش، جهاد کشاورزی، منابع طبیعی، صنعت و معدن و تجارت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و تعدادی از فرمانداران در اولویت این تغییر و تحولات هستند.

انتهای پیام/ی10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول