اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس:

مجلس به مشکلات مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی رسیدگی می‌کند

خبرگزاری فارس: سخنگوی کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس به طور کامل به مشکلات موجود در وزارت جهاد کشاورزی واقف است و به این دلیل به این مشکلات رسیدگی خواهد کرد.

مجلس به مشکلات مدیریتی وزارت جهاد کشاورزی رسیدگی می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از دزفول، عباس پاپی‌زاده شامگاه پنج شنبه در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی به مشکلات موجود در حوزه کشاورزی کشور احاطه کامل دارد و به این مشکلات در اسرع وقت رسیدگی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه بیشترین مشکلات در حوزه کشاورزی کشور مدیریتی است، افزود: به طور کلی مجلس به این نتیجه رسید که بخش کشاورزی از نظر مدیریتی، برنامه و عملکرد مشکل دارد و در این باره به مشکلات رسیدگی خواهد شد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه مشکلات بخش کشاورزی را فلج کرده است، خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکلات زیادی گریبان بخش کشاورزی را گرفته است و کشاورزان غرق در مشکلات هستند و برای معاش خود دچار مشکلات زیادی هستند.

پاپی‌زاده تاکید کرد: مجلس برای حل مشکلات فعلی بخش کشاورزی تصمیم گرفت که اقدامی به نفع مصالح کشور انجام دهد و در این باره اصلی‌ترین اتفاقی که باید در حوزه کشاورزی رخ دهد مدیریتی است.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی افزود: مجلس سعی می‌کند تا مشکلات بخش در سطح کلان حل شود اما وزارت جهاد کشاورزی در مدیریت کلان و سکانداری نیز مشکلاتی دارد که به آن رسیدگی خواهد شد و نمایندگان مجلس به سادگی از این مشکلات نمی‌گذرند.

وی خاطر نشان کرد: تلاش زیادی شده است تا مشکلات در این حوزه برطرف شود ولی به دلیل کاستی‌های فراوانی در این حوزه مشکلات کاهش پیدا نکرده است و باید تلاش کنیم تا در اسرع وقت این مشکلات بررسی و رفع شود.

پاپی‌زاده افزود: اصلی‌ترین صنعتی که در خوزستان امکان توسعه دارد کشاورزی است و به این دلیل نمایندگان خوزستان در این باره بسیار حساس و با دقت نظر مشکلات این حوزه را بررسی و دنبال می‌کنند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول