اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل:

استاندار وقت خود را صرف تغییر مدیران نکند

خبرگزاری فارس: رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل گفت: استاندار جدید اردبیل یک سال فرصت باقیمانده از دولت دهم را غنیمت شمرده و آن را صرف تغییر و جابجایی‌های گسترده و فراگیر نکند.

استاندار وقت خود را صرف تغییر مدیران نکند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام مهدی نوروزی ظهر امروز در نشست با جمعی از خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: بومی بودن نقطه قوت و توان نیکزاد است که باید از این طریق به مطالبات واقعی مردم پاسخ دهد چرا که با کار و تلاش بیشتر می‌تواند ماندگار شود و نام نیکزادها را در این استان جاودانه سازد.

وی یادآور شد: عملکرد صحیح او می‌تواند برای برادرش علی نیکزاد نیز افتخاری مضاعف باشد ولی اگر راه را به خطا رود نه تنها از خاطره‌ها محو می‌شود بلکه برای همیشه از نیکزادها به نیکی یاد نخواهند کرد.

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل خاطرنشان کرد: به دلیل آنکه نیکزاد فرزند این دیار است و ریشه در اردبیل دارد نباید به مانند صابری فکر کند با رفتنش همه چیز تمام شده و پرونده‌ها بسته می‌شود در حالی که سال‌های سال از چهره شایسته یا عملکرد ضعیف او به نیکی و بدی یاد خواهد شد.

نوروزی با بیان اینکه نیکزاد در تغییر مدیریت‌ها باید به سه عنصر شایسته‌سالاری، تعهد و تخصص توجه داشته باشد، گفت: شایسته نیست استاندار جدید با تغییر مدیران قدرت خود را به رخ بکشد بلکه اگر مدیرانی همسو و هم راستا دارد باید از فرصت یک ساله دولت نهایت استفاده را بکند تا خدماتی جاودانه در این استان نظیر تکمیل راه آهن اردبیل، پتروشیمی و احداث برخی زیرساخت‌ها از خود به یادگار بگذارد.

وی به انتظارات گروه‌ها و احزاب اصولگرا از استاندار جدید اشاره کرد و گفت: ما انتظار داریم در دوران حاکمیت نیکزاد در این استان فراز و فرودها به حداقل برسد و رابطه مسئولان با مردم و همگرایی آنها ارتقا یابد.

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل بیان داشت: استاندار جدید باید از فراز و فرود گذشتگان درس عبرت گرفته و به جا و به حق در برآورده کردن انتظارات مردم کوشا باشد.

نوروزی انسجام و همنوایی با نمایندگان استان اردبیل در مجلس در پیگیری کارهای اساسی استان را به نیکزاد اشاره کرد و افزود: خواسته ما این است نیکزاد از توانایی تمام نمایندگان مجلس و مجمع نمایندگان استان استفاده شایسته داشته باشد و با این انسجام خود به مردم امید بیشتری بدهد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل, وی گفت: از استاندار جدید در شناسایی موانع توسعه استان و تسریع در انجام برنامه‌ها انتظار ویژه‌ای وجود دارد تا با بهره گیری از کارشناسان مجرب و مسئولان بتوانند خدمت‌رسانی کرده و از آفت گذشته به دور باشند.

استاد حوزه و دانشگاه‌های اردبیل تصریح کرد: محرومیت‌زدایی توجه به اقشار اجتماعی رفع بیکاری و تقویت سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در صنعت کشاورزی و توسعه صادرات افزایش درآمد مردم استان و بهبود معیشت مردم از دیگر انتظارات دلسوزان این استان از استاندار جدید است.

نوروزی توجه جدی به دغدغه‌های فرهنگی و اجتماعی توجه جدی به وضعیت علمی استان و احصای کاستی‌ها و کاهش مشکلات را از دیگر مطالبات به حق مردم از استاندار جدید توصیف کرد و ادامه داد: نیکزاد باید از ظرفیت دانشگاه‌ها نخبگان و فرهیختگان جامعه در اتخاذ سیاسی راهبردی بهترین بهره‌برداری را بکند.

وی یادآور شد: توجه به مسائل جوانان و خانواده‌ها، توسعه شهری، توسعه اماکن ورزشی، بسط فعالیت‌های فرهنگی، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی در جذب سرمایه‌گذاری، توسعه زیرساخت‌ها و توجه به صنایع مادر در کنار توجه به بخش گردشگری از اهم مطالبات اهالی استان از نماینده دولت است.

رئیس جبهه متحد اصولگرایی استان اردبیل گفت: امیدواریم با تکمیل راه آهن اردبیل، پتروشیمی، انتقال آب از حوزه قزل‌اوزن توسعه راه‌های مواصلاتی و تکمیل کمربندی اردبیل بخشی از مطالبات مردم به ثمر بنشیند.

نوروزی اظهار داشت: نباید عده‌ای نیکزاد را نردبان پیشرفت خود قرار دهند و یا بخواهند از این طریق به تخریب چهره کاری او بپردازند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل وی در پایان سخنان خود با ابراز خرسندی از انتقال رئیس دفتر استاندار اردبیل به خلخال تاکید کرد: نیکزاد با این حرکت دوراندیشی خاصی کرده است.

انتهای پیام/خ10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول