اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

کنار گذاشتن ایثارگران از پست‌های مدیریتی‌، خواست دشمن است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: کنار گذاشتن مسئولان درد آشنای دفاع مقدس چیزی جز خواست دشمنان انقلاب نبوده و می‌خواهند نقش این قشر را در کشور کم‌رنگ جلوه دهند.

کنار گذاشتن ایثارگران از پست‌های مدیریتی‌، خواست دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، سرهنگ پاسدار سید محمدلطیف حسن‌پور سخنران مراسم رژه نیروهای مسلح در لنده ظهر امروز با تبریک دهه کرامت و آغاز هفته دفاع مقدس با اشاره به ارزش و جایگاه هفته دفاع مقدس در تاریخ نظام جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: هفته دفاع مقدس هفته‌ای ارزشمند و آرمانی و متصل به آیات و روایات در خصوص جهاد و شهادت است.

وی افزود: جهاد و شهادت در راه خدا و تثبیت آرمان‌های اسلام و انقلاب از ارزش و جایگاه والایی در دین اسلام برخوردار بوده به طوری که آیات و روایات بسیاری را به خود اختصاص داده و معصومین نیز بر آن تأکید بسیار داشته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: جنگ نابرابر عراق علیه ایران جنگ کشورهای استعماری بر ضد ملت تازه به پاخاسته ایران بود که بعد از سال‌ها سلطه به آزادی رسیده بودند.

حسن‌پور در ادامه به شرایط کشور در آغاز جنگ اشاره کرد و افزود: کشور ما در بحبوحه‌ای وارد جنگ شد که از لحاظ نیروی نظامی و اوضاع داخلی در آشفتگی به سر می‌برد و مخالفان داخلی در صدد کارشکنی بودند.

وی افزود: بروز انفجارات و ترورها و همچنین وجود رئیس جمهوری بی‌کفایت همچون بنی‌صدر شرایط آشفته داخلی را دوچندان می‌کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد در ادامه به علل تجاوز عراق به خاک جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و یادآور شد: اینکه چرا آمریکا صدام را بهترین گزینه حمله به ایران انتخاب کرد دلایل متعددی از جمله شخصیت روحی و روانی صدام، عوامل اجتماعی عراق، ایدئولوژی حزب بعث و وجود زمینه‌ها و بهانه‌های مختلف در مناقشات مرزی بوده است.

حسن‌پور در ادامه تصریح کرد: پیروزی انقلاب اسلامی در ایران موج جدیدی از ناآرامی‌های شیعیان را در عراق به وجود آورده بود به طوری که خواستار اصلاحات اجتماعی و استقرار یک حکومت اسلامی بودند.

وی با اشاره به نقش رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس گفت: در آن شرایط آشفته که دولت و نیروهای مسلح در آشفتگی به سر می‌بردند تنها رزمندگان بودند که با تبعیت از ولایت توانستند در مقابل ابرقدرت‌ها ایستادگی کنند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی استان افزود: رسیدگی به بازماندگان دفاع مقدس که ولی نعمتان کشور هستند از موارد مورد تأکید و پیگیری مقام معظم رهبری است که باید توسط همه جدی گرفته شود.

وی خاطرنشان کرد: جایگاه رزمندگان و بسیجیان باید در سیستم اداری کشور فراموش نشود و پست‌های حساس در دست کسانی باشد که امتحان خود را در جبهه‌های حق علیه باطل با موفقیت طی کرده‌اند.

حسن‌پور گفت: کنار گذاشتن مسئولان درد آشنای دفاع مقدس چیزی جز خواست دشمنان انقلاب نیست زیرا می‌خواهند نقش آن‌ها را در کشور کم‌رنگ جلوه دهند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: توجه به رزمندگان و بازماندگان هشت سال دفاع مقدس در سیستم اداری کشور از ضروریات است.

وی در ادامه به پخش فیلم آمریکایی ـ صهیونیستی موهن علیه پیامبر اکرم (ص)اشاره کرد و افزود: دولت‌های استعماری بدانند که شعار محمد رسول‌الله جهانی شده و این حرکت‌های زشت و زننده آن‌ها نمی‌تواند به جایگاه آن حضرت و دین اسلام در بین جهانیان خدشه‌ای وارد سازد.

حسن‌پور افزود: این حرکت‌ها تنها چهره زشت و ناپسند دولت‌های غربی را در برابر دیدگان ملت‌های مظلوم و مسلمان ناپسندتر می‌کند و ماهیت آن‌ها را به همه نشان می‌دهد.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول