اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو مجلس خبرگان رهبری:

آمریکا با حمایت از منافقان ذات تروریستی خود را ثابت کرد

خبرگزاری فارس: عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: حمایت آمریکا از منافقان نشانه همگامی، همراهی و تروریست بودن دولت آمریکا و حمایت از تروریست سازمان‌یافته بین‌المللی است.

آمریکا با حمایت از منافقان ذات تروریستی خود را ثابت کرد

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به خارج شدن منافقان از لیست گروه‌های تروریستی‌ اظهار داشت: جوهره آمریکا سلطه‌طلبی، ظلم و ستم و جنایت ملت‌ها است.

وی خاطر نشان کرد: ارتعاشات مبارزه با تروریست و شعار حقوق بشر ابزاری برای تحقق خواسته‌های ظالمانه و سلطه‌طلبانه آمریکایی‌هاست.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: نشانه همگامی، همراهی و تروریست بودن، دولت آمریکا و حمایت از تروریست سازمان‌یافته بین‌المللی است.

وی با اشاره به سازمان منافقین خلق گفت: این سازمان یکی از نهادهای تشکیلاتی و سازمان‌یافته تروریستی بین‌المللی بوده که برای همه ملت‌های منطقه و جامعه بین‌الملل خطرناک است و همه ملت‌ها به ویژه ملت ایران و مردم مظلوم عراق از وجود این سازمان تروریست متضرر شده‌اند.

کعبی تاکید کرد: لازم است سازمان منافقان را بر پایه قوانین بین‌الملل به عنوان مجرم بین‌المللی محاکمه کرد.

وی عنوان داشت: بدون تردید خارج کردن منافقان از لیست تروریست‌ها یک نوع تجویز قتل، خیانت و ترور کردن است و پس از این اقدام سازمان منافقان، فعالیت‌های تروریستی خود را تشدید می‌کند.

عضو مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: منافقان با این اقدام چراغ سبزی از حامیان بین‌المللی خود دریافت کرده‌اند تا به ترور و خیانت خود شتاب ببخشند و آمریکا مسئول همه جنایت‌ها و خیانت‌های آنها است.

وی یادآور شد: این ادعای واهی که می‌گویند 10 سال است که منافقان دست به هیچ تروری نزدند توهمی بیش نیست و ادعای باطلی است.

کعبی با اشاره به استمرار جنایت‌ها و ترورهای منافقان گفت: منافقان پشت پرده ترور دانشمندان هسته‌ای، فتنه‌ها، قتل‌ها و جنایات هستند و علاوه بر همکاری با خود آمریکایی‌ها با سازمان موساد و سرویس‌های اطلاعاتی منطقه علیه منافع ملت‌های منطقه جاسوسی می‌کنند و دست به جنایت و ترور می‌زنند.

وی با اشاره به حمله منافقان به سخنگوی وزارت خارجه ایران در نیویورک افزود: این امر نشان‌دهنده خصلت تروریستی منافقان است و با چراغ سبز آمریکایی‌ها و حمایت دیپلماتیک در قلب کشور مدعی دیپلماسی بین‌المللی این کار صورت گرفته است.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول