اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج دانشجویی گیلان:

آمریکا دوباره منافقان را به لیست گروه‌های تروریستی باز می‌گرداند

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج دانشجویی گیلان گفت: آمریکا به‌زودی مجبور می‌شود دوباره منافقان را به لیست گروه‌های تروریستی باز ‌گرداند.

آمریکا دوباره منافقان را به لیست گروه‌های تروریستی باز می‌گرداند

غلامرضا ملک علی‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه انسان‌ها در طول تاریخ به دو دسته دنیاگرا و دین‌گرا تقسیم شده‌اند، اظهار کرد: دنیا گرایان در برابر هر فردی که تسلیم نظم مورد نظر آنها نشود می‌ایستند.

وی با اشاره به اینکه تمام پیامبران اللهی دچار توهین و سرزنش بودند، گفت: در دوران حضرت رسول (ص) روی سر ایشان خاکروبه می‌ریختند و به ایشان توهین می‌کردند.

این مسئول بیداری اسلامی را یک بیداری توحیدی نامید و افزود: بیداری اسلامی در راستای عدالت، ظلم‌ستیزی و خدامحوری ایجاد شده است.

وی اضافه کرد: بیداری اسلامی زمینه استعمار و سو‌استفاده ابر قدرت‌ها را از آنها می‌گیرد.

ملک‌علیپور هدف از ساخت فیلم موهن علیه حضرت محمد (ص) را خارج کردن ایشان از محوریت انسان‌های انقلابی دنیا دانست و تصریح کرد: یکی از دلایل ساخت این فیلم موهن پوشاندن دروغ‌های حادثه یازدهم سپتامبر و معرفی کردن حضرت رسول اکرم (ص) به عنوان فردی خشن و منفی برای رهبری جهان اسلام است.

وی انحراف افکار عمومی جهان از بیداری اسلامی و جنبش وال‌استریت را از دیگر اهداف ساخت این فیلم دانست و خاطرنشان کرد: دشمن می‌خواهد با این رفتار افکار جهانی و به ویژه جهان اسلام را به سویی دیگر برده تا اخبار و مشکلات مالی و اقتصادی غرب به حاشیه برود.

مسئول بسیج دانشجویی گیلان با تصریح بر اینکه غرب در این نقشه شکست خورده است، گفت: غرب به هیچ عنوان تصور این واکنش از سوی مسلمانان نداشت ضمن اینکه این حرکت موجب مطالعه افراد خاکستری جامعه غرب درباره زندگی و شخصیت حضرت رسول (ص) و گرایش آ‌نها به اسلام می‌شود.

وی توهین به پیامبر اکرم (ص) را عامل اتحاد بین مسلمانان دانست و ابراز کرد: اگر در بین مسلمانان برخی گمان می‌کردند که آمریکا و غرب دوست آنهاست، با این رفتار غربی‌ها چهره واقعی آنها مشخص شد.

ملک‌علیپور در ادامه با اشاره به حذف نام گروهک منافقان از لیست گروه‌های تروریستی توسط آمریکا، اذعان کرد: در جهان دنیا گرا و اقتصاد محور تمام افراد و ایدئولوژی‌ها تاریخ مصرف دارند و تا جایی که یک فرد یا گروه اهداف آنها را تامین کند از او حمایت می‌کنند.

وی با بیان اینکه آمریکا به‌زودی دوباره منافقان را به لیست گروه‌های تروریستی باز می‌گرداند، یادآور شد: در فرهنگ و تفکر استکبار جهانی جایی که هزینه افراد یا جریان‌ها بیشتر از سود آنها باشد به راحتی آنها را قربانی می‌کنند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول