اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه:

آمریکا توان حمله نظامی ندارد / آنها همه جهان را مثل هالیوود می‏بینند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکا در برهه کنونی توان حمله نظامی به ایران را ندارد، گفت: آمریکایی‏ها، همه جای جهان را مثل هالیوود می‏بینند.

آمریکا توان حمله نظامی ندارد / آنها همه جهان را مثل هالیوود می‏بینند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، سردار محمدعلی آسودی‌ در نشستی که به میزبانی سازمان بسیج طلاب و روحانیان سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد، اظهار داشت: متأسفانه امروز شاهد هستیم که آمریکایی‏ها، همه جای جهان را مثل هالیوود می‏بینند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: آمریکایی‏ها به واسطه داشتن همین روحیه و طرز فکر دچار توهم کاذب شده‏اند و به این دلیل که همه جای جهان را همچون فیلم‏های ساخته شده دست‏اندرکاران صنعت فیلم و سینما در هالیوود می‏بینند، متوهم شده‏اند.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‏ها از روی همین تفکر کاذب است که به طور دائم از تهدید نظامی دم می‏زنند، گفت: به هر حال ما مطمئن هستیم که آنها جرأت حمله نظامی به کشورمان را ندارند.

آسودی افزود: آمریکایی‏ها در حالی از حمله به جمهوری اسلامی ایران سخن می‏گویند که در حقیقت فراموش کرده‏اند در حملات نظامی خود به کشورهایی نظیر افغانستان و عراق با چه مشکلاتی مواجه شده‏اند و شکست مفتضحانه‏ای که خورده‏اند را از یاد برده‏اند.

وی تصریح کرد: در زمان حاضر اطمینان داریم که آمریکایی‏ها توان حمله نظامی به جمهوری اسلامی ایران را ندارد و همه سخنان آنها تنها از روی تهدید بیان می‏شود.

معاون فرهنگی و تبلیغات نمایندگی ولی‏فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اضافه کرد: امروز حتی شاهد تهدیدهای توخالی رژیم صهیونیستی به عنوان سگ نگهبان آمریکا در منطقه هستیم که البته نباید به آنها توجه چندانی کرد.

آسودی با اشاره به دسیسه دشمن برای هجوم فرهنگی به ایران اسلامی و به راه انداختن جنگ نرم، یکی از مصادیق بارز این نوع جنگ را همین تهدیدها و سخنان گزاف بیان کرد.

وی اضافه کرد: همه این تهدیدها توخالی است و تنها برای ایجاد هراس و در قالب جنگ روانی مطرح می‏شود.

انتهای پیام/ش20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول