اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت کازرون:

جنگ‌افروزی آمریکا در منطقه برای نجات صهیونیزم است

خبرگزاری فارس: خطیب موقت نماز جمعه کازرون گفت: جنگ‌افروزی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا در کشورهای اسلامی با هدف نجات اسرائیل و اقتصاد ورشکسته غرب است.

جنگ‌افروزی آمریکا در منطقه برای نجات صهیونیزم است

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، حجت‌الاسلام محمدجواد عزمی در خطبه‌های نماز جمعه امروز کازرون در سخنانی با اشاره به تحولات منطقه و جنگ‌افروزی دشمنان اسلام در کشورهای اسلامی اظهار داشت: آمریکا و کشورهای ایادی آن با آتش‌افروزی و ترغیب جنگ در کشورهای اسلامی در پی عقب‌افتادگی مسلمانان و به آشوب‌کشاندن دنیای اسلام هستند.

وی افزود: آمریکای جنایتکار بعد از جنگ جهانی دوم با سیاست ترغیب جنگ در دنیا عمل کرده و هر جای جهان کشت و کشتار و جدالی بوده است رد پای این کشور به طور مستقیم و غیرمستقیم مشاهده می‌شود.

امام جمعه موقت کازرون به جنگ ترکیه و سوریه که با تشویق سران ترکیه توسط آمریکا صورت گرفته است، اشاره کرد و گفت: سران ترکیه بدانند که این کشور جنایتکار، صدام ملعون را هم به جنگ علیه جمهوری اسلامی ایران تشویق کرد و دیدیم که در این جنگ عراق جز نابودی دستاوردی به دست نیاورد.

عزمی اضافه کرد: آتش‌افروزی در منطقه جز مسلمان‌کشی و برادرکشی عاقبت خوشی ندارد و مسلمانان باید بیدار باشند و با اقتدار جلوی تصمیمات غاصب سران خودشان را بگیرند تا دچار پرتگاهی که صدام در آن افتاد، نشوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: امروزه دشمن در موضع ضعف قرار گرفته و به هتک حرمت مقدسات اسلام روی آورده است و گمان می‌کند با دروغ‌پردازی به پیامبر بزرگوار اسلام (ص) می‌تواند جلوی رشد آن را بگیرد.

خطیب نماز جمعه موقت کازرون تهمت و افترا و اراجیف دنیای استکبار به ساحت مقدس نبی اکرم محمد مصطفی (ص) را هم‌سو با تهمت اعراب جاهلیت به اسلام دانست و گفت: این تهمت‌ها جز پیشرفت اسلام و بیداری مسلمانان در دنیا نتیجه‌ای برای آنها ندارد.

عزمی در بخش دیگر سخنانش به تحریم شدید اقتصادی دنیای استکبار به سرکردگی آمریکا، اسرائیل و انگلیس علیه جمهوری اسلامی ایران که به آشفتگی بازار و گرانی ارز و طلا منجر شده است اشاره کرد و ابراز داشت: دشمنان به خاطر اینکه نمی‌توانند پیروزی‌های علمی، نظامی، صنعتی و تکنولوژی ایران در زمینه‌های مختلف را شاهد باشند به فشار اقتصادی روی آورده‌اند و در صدد به زانو در آوردن نظام اسلامی هستند.

این مسئول در پایان از دولت‌مردان و مجلسیان خواست با جدیت تمام دست دشمنان خارجی و سودجویان و اخلال‌گران اقتصادی که آشفتگی بازار و گران‌فروشی را در کشور ترغیب می‌کنند را قطع کرده و قاطعانه با افراد سودجو برخورد کنند.

انتهای پیام/و20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول