اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

حمایت آمریکا از منافقان ادامه سیاست‌های خصمانه علیه ملت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت آمریکا از منافقان حلقه دیگری از زنجیره سیاست‌های خصمانه این دولت استکباری در مقابله با ملت مقاوم و همیشه هوشیار ایران است.

حمایت آمریکا از منافقان ادامه سیاست‌های خصمانه علیه ملت ایران است

حمیدرضا فولادگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آمریکا با خارج کردن منافقان از لیست گروهک‌های تروریستی قصد دارد بار دیگر دشمنی خود با جمهوری اسلامی ایران را به رخ جهان بکشد.

وی افزود: این دولت استکباری گروهی را از لیست تروریست‌های جهان خارج کرده که خودشان بارها و بارها مسئولیت ترور شخصیت‌های مهم و شاخص ایرانی را از اول انقلاب تا همین اواخر بر عهده گرفته‌اند.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اقدام‌های این سازمان در منطقه خاورمیانه و جهان شناخته شده است و آمریکا با این اقدام نمی‌تواند هیچ‌گونه خط بطلانی بر فعالیت‌های ثبت شده این سازمان در اذهان جهانی بکشد.

وی با اشاره به برخوردهای متناقض آمریکا در قبال اقدام‌های تروریستی در جهان گفت: اگر کشوری همسو با سیاست‌های آمریکا باشد و عملی مخالف حقوق بشر انجام دهد، این دولت بحث محاکمه بین‌المللی در دادگاه لاهه را برای حمایت آنها مطرح می‌کند.

فولادگر ادامه داد: این دولت همزمان درباره اقدامات تروریستی علیه کشورهای مقاوم و مخالفش یک جانبه و خودسرانه تصمیم اتخاذ می‌کند، گویی با آن همه ادعاهای بشردوستانه اجازه می‌دهد که این کشورها قربانی ترور شوند.

وی تاکید کرد: اقدام آمریکا در خارج‌کردن منافقان از لیست تروریست‌‌ها تنها برای حمایت از این گروه تروریستی در آستانه انتخابات آمریکا بوده و اقدامی سیاسی محسوب می‌شود و ارتباطی با دیگر ادعاها ندارد.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول