اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تحلیل‏گر مسائل سیاسی:

تجاوز به کشورها بدون چراغ سبز آمریکایی‏ها امکان‏پذیر نیست

خبرگزاری فارس: یک تحلیل‏گر‏ مسائل سیاسی گفت: امروز این حقیقت قابل کتمان نیست که تجاوز به کشورها بدون چراغ سبز آمریکایی‏ها امکان‏پذیر نیست.

تجاوز به کشورها بدون چراغ سبز آمریکایی‏ها امکان‏پذیر نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، علی صالحی امشب در جمع شماری از مسئولان شهرستان دماوند اظهار داشت: در سه سال گذشته، شدت تحریم‏های اقتصادی افزایش یافته است و در دنیای امروز ملتی که آمادگی دفاع نداشته باشد، گویی به استقبال جنگ رفته است.

وی ادامه داد: در میدان نبرد روانی دشمن باید هوشیار بود که خوشبختانه ما همواره و در هر شرایطی آماده مقابله با این تهدیدها هستیم.

صالحی اضافه کرد: عرصه هشت سال دفاع مقدس فرصتی بود تا استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار به خوبی بر قدرت عزم، اراده و غیرت امت اسلامی ایران واقف شود.

این تحلیل‏گر‏ مسائل سیاسی افزود: این حقیقت قابل کتمان نیست که تجاوز به کشورها بدون چراغ سبز آمریکایی‏ها امکان‏پذیر نیست.

وی ادامه داد: نباید همچون 31 شهریور سال 59 مقابل هجمه دشمنان غفلت به خرج داد و باید آمادگی دفاعی کشور همواره حفظ شود.

صالحی اضافه کرد: سبک و سیاق نزاع در جهان امروز با تغییراتی تحت عنوان جنگ‏های جدید هوشمند از طریق فناوری‏های الکترونیک انجام می‏شود.

این تحلیل‏گر‏ مسائل سیاسی افزود: خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران با توکل به خداوند متعال و همت دانشمندان خود در این زمینه در ردیف کشورهای بزرگ جهان قرار دارد.

وی ادامه داد: از جمله علل اصلی ترور دانشمندان هسته‏‌ای نیز این پیشرفت‏های بومی قابل توجه در زمینه دانش هسته‌‏ای است.

صالحی اضافه کرد: در سایه تجدید میثاق با آرمان‏های شهدا و امام شهیدان و اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری می‏توان بر توان دفاعی کشور افزود.

مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیز در ادامه اظهار داشت: سه گونه مرگ در انتظار انسان است.

حجت‏الاسلام محمدابراهیم سراج تصریح کرد: مرگ سرخ یا همان شهادت، مرگ سبز که مرگ مؤمنان و مرگ سیاه که به عنوان هلاکت کافران از آن یاد می‏شود، همواره انتظار انسان را می‏کشد.

وی اضافه کرد: اگر توفیق مرگ سرخ یعنی شهادت در راه خداوند متعال نصیب ما نشد، باید راه مقدس شهدای اسلام را ادامه دهیم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول