اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با امضای نامه‌ای

مردم نیشابور خواستار رسیدگی به‌ تخلفات شهرداری و شورا شدند

خبرگزاری فارس: جمعی از مردم و نمایندگان نیشابور، در نامه‌ای به وزارت کشور خواستار رسیدگی به تخلفات شهرداری و شورای شهر نیشابور شدند.

مردم نیشابور خواستار رسیدگی به‌ تخلفات شهرداری و شورا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، افرادی از جامعه صنفی و صنعتی، مجامع فرهنگی مذهبی، دانشجویان و سایر اقشار نیشابور با عنوان «دلسوزان» در پی انتخاب مجدد آقای عباسعلی مدیح یزدی به‌عنوان شهردار منتخب شورا با مسئولان وزارت کشور ملاقات کردند.

 در این نشست از مسئولان وزارت کشور خواسته شد یک گروه کارشناسی مجرب به منظور بررسی عملکرد شورای شهر و شهرداری نیشابور در زمان مدیریت مدیح به این شهر اعزام شود.

همچنین نمایندگان نیشابور در مجلس شورای اسلامی در نشست‌های خود با دلسوزان نیشابور از انتخاب مجدد آقای مدیح ابراز تاسف و بر پیگیری و رساندن پیام حق مردم نیشابور به گوش مسئولان ذی‌ربط تاکید کردند.

دلسوزان نیشابور تاکید کردند: اجازه نمی‌دهیم شهرداری به دوران چهار ساله مدیح بازگردد، چرا که به اندازه کافی مدیریت‌های غلط، قرار‌دادهای غیرکارشناسی و مسئله‌دار، زد و بند‌های پشت پرده، حیف و میل بیت‌المال، دخالت‌های سودجویانه شورا در شهرداری، اصطکاک شدید با رئیس دستگاه اجرایی، سفرهای خارجی پرهزینه و استخدام‌های فامیلی مشکلات لاینحل برای شهرداری، شورا و شهر نیشابور ایجاد کرده که دیگر حضور و بازگشت مدیح را غیر ممکن و غیرقابل‌تحمل کرده است.

انتهای پیام/ش30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول