اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد

اعزام حدود 330 نفر از نیروهای شهرداری به مناطق زلزله‌زده

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان‌شرقی از اعزام 328 نفر از نیروهای شهرداری به مناطق زلزله‌زده از زمان وقوع زمین‌لرزه در این مناطق خبر داد.

اعزام حدود 330 نفر از نیروهای شهرداری به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، مرتضی موحدنیا در جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان گفت: 262 نفر از این نیروها از شهرداری‌های داخل استان و 66 نفر از شهرداری‌های سایر استان‌ها برای امدادرسانی به زلزله‌زدگان و فعالیت در روند بازسازی مناطق زلزله‌زده اعزام شده‌اند.

وی افزود: در همین راستا تاکنون 38 دستگاه خودروی حمل زباله و 396 دستگاه ماشین‌آلات سنگین از شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی و دیگر استان‌ها روانه این مناطق شده‌اند تا در مسیر بازسازی به کار گرفته شوند.

موحدنیا در ادامه از تحویل سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی به صورت بلاعوض به شهرداری‌های اهر، هریس و ورزقان خبر داد و افزود: 300 کپسول آتش‌نشانی و 215 باکس جمع‌آوری زباله نیز به زلزله‌زدگان این شهرستان‌ها تحویل داده شده است.

مدیرکل امور شهری استانداری آذربایجان‌شرقی در ادامه از حضور سه شهرداری استان در همایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری شهرداری‌های کشور در شهریور سال‌جاری خبر داد و گفت: شهرداری‌های مرند، ایلخچی و مراغه در این همایش جمعاً 10 پروژه سرمایه‌گذاری به ارزش 2 هزار و 241 میلیارد ریال ارائه کردند.

موحدنیا، تعداد پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری تبریز در شش ماهه نخست سال‌جاری را 15 پروژه و ارزش آنها را 3 هزار و 200 میلیارد ریال اعلام کرد.

در این جلسه علی نصیری رئیس سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی نیز گزارشی از عملکرد این سازمان در شش ماهه اول سال 91 ارائه کرد.

در ادامه گزارش حسابرسی این سازمان قرائت شد و شهرداران استان نیز نقطه‌نظرات خود را در خصوص موضوعات مختلف بیان کردند.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول