اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر اصفهان:

مراکز فرهنگی تفریحی شهرداری به 157 مرکز افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در حال حاضر 130 مرکز فرهنگی اجتماعی در اصفهان داریم که تا پایان سال به 157 مرکز می‌رسد.

مراکز فرهنگی تفریحی شهرداری به 157 مرکز افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، کریم نصراصفهانی پیش‌ازظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه اصفهان پایگاه فرهنگ و تمدن جهان اسلام است، اظهار کرد: برای کسانی که در شهر زندگی می‌کنند ارتباط با مسائل و مدیریت شهری با 14 مناطق شهرداری و 19 سازمان باید در اولویت تعاملات باشد.

وی بابیان اینکه تعامل بین نیروی انتظامی و مدیریت شهری به میزان قابل توجهی در توسعه پروژه‌های عمرانی موثر است، افزود: برخی از پروژه‌های شهری به صورت سه شیفته کار می‌کنند که نظم و امنیت آن توسط نیروی انتظامی برای بستن خیابان‌ها و کنترل ترافیک بسیار پر اهمیت است.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: هماهنگی بین سیستم مدیریت شهرها و نیروی انتظامی می‌تواند بر خدمت رسانی بیشتر به مردم تأثیر داشته باشد.

وی در ادامه به 130 مجموعه فرهنگی ورزشی، تفریحی در اصفهان گفت: این مراکز تا پایان سال به 137 مرکز و در اختیار مردم قرار می‌گیرد که باید امنیت آن از سوی دستگاه نظامی تأمین شود.

نصراصفهانی همچنین ارتباط و مشارکت نیروی انتظامی با دیگر مسئولان را برگرفته از پیام‌های هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود: شهرداری اصفهان یک مجموعه خدماتی و اجتماعی است که باید از طریق محله محوری و نیز در رأس قرار گرفتن کانون مساجد مدنظر باشد.

وی در بخشی از صحبت‌های خود به امنیت حاشیه شهر اشاره کرد و گفت: برخی از محلات شهر اصفهان دارای معضلات فرهنگی و اجتماعی زیادی هستند که ضروری است از سوی مسئولان نیروی انتظامی اصفهان این معضلات و مشکلات حل شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر اصفهان محلاتی مانند دارک، زینبیه و حصه اصفهان را از جمله مناطق نیازمند به امنیت بیشتر برشمرد.

انتهای پیام/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول