اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

راهپیمایی وارثان قیام 15 خرداد در دفاع از ساحت نبوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز راهپیمایی باشکوه وارثان قیام 15 خرداد ورامین در دفاع از ساحت نبوی برگزار شد.

راهپیمایی وارثان قیام 15 خرداد در دفاع از ساحت نبوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، در این راهپیمایی که صبح امروز و در شهر خون و قیام ورامین قهرمان از مسجد جامع به سوی گلزار شهدای سید فتح‌الله صورت گرفت، شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهایی در حمایت از حریم نبوی و نیز اعلام بیزاری از استکبار جهانی حرکت اخیر برخی وابستگان به صهیونیسم بین‌الملل را در اهانت به پیامبر اکرم (ص) محکوم و این حرکت را مخالف آزادی اندیشه اعلام کردند.

راهپیمایان فریاد "لبیک یا محمد؛ جان‌ها فدای احمد"،"مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "جان‌های ما فدایت؛ فدای خاک پایت"، "ای امام زمان تسلیت تسلیت؛ مسلمین جهان تسلیت تسلیت"، "لبیک یا رسول‌الله" را سر داده و حرکت‌های اهانت‌آمیز اخیر استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا را محکوم کردند.

در این تجمع که به دعوت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران صورت پذیرفت، گروه‌های مختلف مردم ورامین با تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل و شهدا هرگونه توهین و اهانت به رسول اکرم (ص) را نشانه زبونی دشمنان در برابر منطق اسلام برشمردند و بر ادامه حرکت‌های آزادی‌خواهانه خود تاکید کردند.

معترضان در این آئین با شعارهای "مرگ بر اسرائیل"، "مرگ بر انگلیس"، "مرگ بر آمریکا" و "یا ایهاالمسلمون اتحدوا اتحدوا" اعلام کردند این اهانت گستاخانه را تحمل نمی‌کنند.

نظیر این مراسم در روزهای اخیر در شهرهای دیگر استان تهران نیز برگزار شد و شرکت‌کنندگان با سر دادن شعارهای انقلابی خواستار عذرخواهی صریح مقامات آمریکایی از مسلمانان جهان و برخورد با عاملان این اهانت سخیف شدند.

گفتنی است، در پایان قطعنامه‌ای در محکومیت این اقدام موهن قرائت شد.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول