اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه سیستان‌ و بلوچستان صورت گرفت

تجمع دانشگاهیان در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی

خبرگزاری فارس: دانشگاهیان سراسر استان سیستان و بلوچستان در دانشگاه سیستان و بلوچستان در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی نسبت به ساحت پیامبر اکرم (ص)، تجمع کردند.

تجمع دانشگاهیان در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از دفتر نهاد رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان، تجمع دانشگاهیان دانشگاه‌های سراسر استان سیستان و بلوچستان در اعتراض به فیلم موهن به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)، روز گذشته در دانشکده مهندسی شهید نیکبخت زاهدان برگزار شد.

این تجمع با حضور گسترده اساتید، دانشجویان و کارمندان دانشگاه‌های سراسر استان در مقابل درب ورودی این دانشکده برگزار شد.

در این تجمع حجت‌‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه سیستان و بلوچستان به ایراد سخنانی در خصوص محکومیت فعالیت‌های توهین‌آمیز جوامع ضد اسلامی علیه مقدسات اسلامی پرداخت.

در ادامه این تجمع، بیانیه‌ای توسط یکی از دانشجویان ایراد شد.

در این بیانیه آمده است: این روزها جهان اسلام شاهد هتاکی و هجوم اهریمنان پلید و دیو سیرتی است که به بهانه آزادی بیان، با ترفندهای مختلف، مقدسات مسلمانان جهان را مورد مکر و کین خود قرار می‌دهند.

این بیانیه می‌افزاید: هتاکی‌هایی که منبعث از ماهیت رذیلانه و استیصال آنان در برابر پایمردی مسلمانان، در اقصی نقاط دنیا است توطئه‌هایی که ندای مظلومیت اسلام و ائمه اطهار(ع) را به گوش هر مسلمان آزاده و بیدار می‌رساند این بار نیز مقدس‌ترین خلقت پروردگار متعال مورد حمله و اهانت قرار گرفت و ماهیت واقعی آنان را با ساخت فیلم موهن و انتشار کاریکاتورهای شیطانی برای وجدان‌های بیدار بشری برملا ساخت.

این بیانیه حاکی است: آنچه در این رهگذر برای عاملان و مجریان این توطئه شوم برجای خواهد ماند لکه ننگ و سیاهی است که به هیچ روی از پیشانی آنان و صفحات تاریخ زدوده نخواهد شد و پرواضح است که ندای مظلومیت و بر حق بودن اسلام و مسلمین رساتر خواهد شد.

دانشگاهیان دانشگاه‌های استان به عنوان نماد فرهیخته جامعه ضمن عرض تسلیت این عزای نینوایی به اندیشه‌های آگاه و اصحاب معرفت و دانش، با محکوم کردن این توطئه شوم، مراتب انزجار و تنفر خود را از این نگاه کینه‌توزانه به جهان اسلام ابراز داشته و از مراجع قضایی خواستار پیگیری و صدور کیفرخواست و محاکمه عاملین ساخت و انتشار فیلم موهن و کاریکاتورهای شیطانی و تدابیر لازم به منظور عدم تکرار وقوع چنین توطئه‌های بی‌شرمانه‌ای می‌باشند.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول