اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در محکومیت توهین به پیامبر (ص)

تجمع اقشار مختلف مردم جیرفت برگزار شد

خبرگزاری فارس: تجمع اقشار مختلف مردم شهرستان جیرفت در محکومیت توهین به پیامبر اکرم (ص) و ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد.

تجمع اقشار مختلف مردم جیرفت برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، اقشار مختلف مردم جیرفت در محکومیت توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) توسط ایادی رژیم صهیونیستی و آمریکا و ارزش‌های دفاع مقدس با انتشار کاریکاتور در روزنامه شرق در برابر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان تجمع کردند.

تجمع کنندگان با سر دادن شعارهای لبیک یا رسول‌الله، مرگ بر منافق، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا جسارت به مقدسات اسلام و ارزش‌های دفاع مقدس را محکوم کردند.

زهرا انصاری یکی از تجمع کنندگان در حاشیه این تجمع در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: دشمنان اسلام در پی این هستند تا با توهین به مقدسات این ارزش‌ها را در نظر مردم دنیا کم‌ارزش جلوه دهند که این حرکت نشان از ضعف روز افزون آنها است.

وی افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس جلوه تمام عیار رشادت، ایثار و از خود گذشتگی جوانان پاک و حاضر در صحنه این مرز و بوم است.

دانشجوی شرکت کننده در این تجمع تصریح کرد: جوانان امروز نیز مانند جوانان هشت سال دفاع مقدس هوشیار و بیدار هستند و با تمام توان در مقابل یاوه گویی‌های دشمنان داخلی و خارجی می‌ایستند.

یکی دیگر از شرکت کنندگان در این اجتماع توهین به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) را نمود ضعف و درماندگی دشمنان اسلام و مسلمانان برابر خیزش‌های اخیر منطقه و بیداری اسلامی شکل گرفته دانست و اظهار داشت: دشمنان اسلام باید بدانند این اقدامات نه تنها در ایمان مسلمانان خلل وارد نمی‌کند، بلکه سبب اتحاد و انسجام روز افزون دنیای اسلام در مقابل استکبار است.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول