اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

تجمع‌های دانشجویی موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت گفت: تجمع‌های دانشجویی در محکومیت توهین به مقدسات اسلامی موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود.

تجمع‌های دانشجویی موجب عقب‌نشینی دشمن می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سید ولی‌الله عظمتی در جمع دانشجویان تجمع کننده واحد رشت با اشاره به اینکه کینه و توطئه‌های دشمنان اسلام در طول تاریخ همچنان ادامه دارد، اظهار کرد: پیامبر اسلام (ص) حامل پیام الهی، هدایتگری بشر و مهر و محبت و دوستی بودند.

وی با بیان اینکه پیامبر (ص) با تواضع تمام در شرایط سخت و بحرانی به گسترش اسلام می‌پرداختند، افزود: رفتار و شیوه فروتنانه رسول اکرم (ص) موجب گرایش بسیاری از مردم در عصر جاهلیت به اسلام مبین شد.

فرماندار رشت انتشار فیلم موهن آمریکایی را موجب جریحه‌دار شدن همه مسلمانان جهان از شیعه و سنی دانست و ادامه داد: حمایت گسترده مسلمانان در محکومیت اهانت به پیامبر اسلام (ص) نشانه شخصیت والای ایشان است.

وی پیامبر گرامی اسلام را نقطه مشترک وحدت شیعه و سنی خواند و گفت: در اعتراض‌های گسترده محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) شاهد حضور یکپارچه شیعه و سنی در کنار یکدیگر با یک هدف مشخص هستیم.

عظمتی تجمع‌های دانشجویی در محکومیت توهین به مقدسات اسلامی را موجب عقب‌نشینی دشمنان اسلام دانست و خاطرنشان کرد: وظیفه انسانی هر مسلمانی دفاع از پیامبر (ص) است.

وی با اشاره به اینکه مسلمانان آمادگی خود را برای شهادت در راه اسلام از مدت‌های دور اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: استمرار تجمع‌های اعتراض‌آمیز جرات جسارت دشمن را از بین می‌برد.

این مسئول ارائه برخی از راهکارهای فرهنگی را برای مقابله با تهدیدات دشمن تاثیرگذار دانست و گفت: مسلمانان با ارائه راهکارها و نقد اشکالات دشمن قضایا را برای دیگر افرادی که از ارزش‌ها و مقدسات اسلامی اطلاعی ندارند تبیین کنند.

وی درباره تحریم‌های اعمال شده دشمن به ویژه در بخش اقتصادی اذعان کرد: دشمن از هر فرصتی برای عملیاتی کردن برنامه‌های خود استفاده می‌کند.

عظمتی بیان کرد: اقتصاد یکی از مهم‌ترین مولفه‌های قدرت در جامعه است که باید تقویت شود.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در حوزه اقتصادی اشاره کرد و گفت: نامگذاری سال‌های اخیر در راستای پویایی اقتصاد، افزایش تولیدات و رشد اقتصادی کشور بوده است.

فرماندار رشت داشتن استقلال را یکی از رموز خودکفایی خواند و متذکر شد: برای رسیدن به اقتصاد پایدار و سالم باید خودکفا بود.

وی صرفه‌جویی و دوری از تجمل‌گرایی را در مسیر توسعه اقتصادی کشور موثر دانست و یادآور شد: دیگر جنبه‌های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی نیز در مسیر توسعه اقتصاد کشور باید بررسی شود.

انتهای پیام/ب۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول