اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز انجام شد

تجمع بازاریان تویسرکان در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی

خبرگزاری فارس: امروز بازاریان و اصناف با تعطیل کردن واحدهای تجاری و تجمع در مسجد جامع شهرستان تویسرکان توهین به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

تجمع بازاریان تویسرکان در اعتراض به فیلم موهن آمریکایی

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز بازاریان و اصناف تویسرکان با تعطیل کردن واحدهای تجاری و تجمع در مسجد جامع این شهرستان با ندای لبیک یا رسول الله(ص) اهانت به ساحت پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

در این مراسم در مسجد جامع تویسرکان حجت‌الاسلام علی کاروند در جمع بازاریان با تأکید بر اینکه اجرای برنامه توهین به حضرت رسول(ص) در قالب اهدافی کلیدی تعریف شده است، تصریح کرد: استکبار با به کارگیری تمام توان خود تلاش می‌کند به شکل‌های متفاوت از گسترش و تعمیق اسلام و بیداری جهانیان علیه ظلم جلوگیری کند.

وی تضعیف باورهای دینی، به انحراف کشیدن افکار عمومی در خصوص بیداری اسلامی، ایجاد اختلاف و تفرقه‌افکنی بین ادیان و سرپوش گذاشتن بر وضعیت متزلزل اقتصادی آمریکا را از اهداف استکبار جهانی آمریکا جهانخوار و رژیم صهیونیسم در اقدام به چنین اعمال شنیع و مذبوحانه عنوان کرد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان در پایان خطاب به سران کفر جهانی، یادآور شد: شما که همواره کشور ایران را ضد حقوق بشر معرفی می‌کنید آیا اهانت به پیامبر اکرم(ص) خلاف امنیت ملی نیست؟ آیا این عمل ضد حقوق بشر نیست؟

در ادامه این مراسم بیانیه به مضمون ذیل در مسجد جامع تویسرکان قرائت شد:

در این بیانیه آمده است: بار دیگر عوامل استکبار جهانی و صهیونیسم به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام (ص) پیامبر خاتم حضرت محمد بن عبدالله(ص) اهانت کردند که، البته نور خدا با این گونه توهین‌ها و نابخردی‌ها خاموش نخواهد شد و اسلام و پیامبر عظیم‌الشأن آن همواره تکیه‌گاه مسلمانان و چراغ‌ راه آزادگان خواهند بود.

 ین بیانیه تصریح می‌کند: اسلام زنده و پویاست و این‌ گونه تلاش‌های مذبوحانه بیانگر تأثیرگذاری دین مبین اسلام بر وجدان‌های بیدار جوامع بشری و احساس خطر دشمنان قسم‌خورده اسلام و مسلمانان از گسترش روزافزون این دین مبین الهی در سراسر گیتی است.

این بیانیه می‌افزاید: امروز بازاریان و اصناف در پاسخی دندان‌شکن اوج نفرت و انزجار خود را از شیطان بزرگ آمریکا و هم پیمانانش؛ انگلیس، فرانسه و رژیم ددمنش و اشغالگر صهیونیستی که در حقیقت در پشت پرده این توهین و عمل شیطانی هستند را  اعلام خواهند داشت و قاطعانه خواستار عذرخواهی استکبار جهانی از ملت‌های مسلمان جهان و مجازات عاملان این حرکت ننگین و شرم‌آور خواهند بود.

در پایان این بیانیه می‌خوانیم: جامعه صنفی کشور یک بار دیگر به استکبار جهانی و یارانش هشدار می‌دهد، جایی که مقدسات مسلمانان مورد اهانت قرار گیرد، هرگز از آن نخواهند گذشت و برای دفاع از مقدس‌ترین و پاک‌ترین آفریده جهان رسول هدایت و نجات تمام هستی، خود را فدا خواهند کرد.

در این تجمع اعتراض‌آمیز شورای اصناف، بسیج اصناف، مجمع امور صنفی، اتحادیه‌های صنفی و انجمن‌های اسلامی اصناف و بازار با تجمع در مسجد جامع تویسرکان ضمن محکوم کردن عاملان این اهانت، به استکبار جهانی هشدار خواهند داد که تکرار این گونه حرکت‌ها مرگ زودرس را برای سران کفر رقم خواهد زد.

در داخل مسجد با نصب بنرهای توطئه رژیم صهیونیستی و اقدام مذبوحانه عمال آمریکا در ساخت فیلم توهین‌آمیز نسبت به پیامبر رأفت و مهربانی حضرت محمد(ص) و همچنین طراحی کاریکاتور موهن در فرانسه شدید محکوم شده بود.

تجمع‌کنندگان همچنین پس از اتمام مراسم از محوطه مسجد جامع با عبور از بازار سرپوشیده تویسرکان مسیر میدان امام خمینی(ص) تا میدان شهید فرشید را با فریاد «لبیک یا رسول الله»، «الله اکبر»، «لا اله الا الله، محمد رسول الله» و «بازاریان هوشیارند از توطئه بیزارند» راهپیمایی کردند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول