اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز رخ داد

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان ملایر در اعتراض به فیلم موهن

خبرگزاری فارس: دانشجویان دانشگاه ملایر در اعتراض به هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبرگرامی اسلام(ص) تجمع کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز دانشجویان ملایر در اعتراض به فیلم موهن

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، ظهر امروز دانشجویان دانشگاه ملایر در اعتراض به هتک حرمت به ساحت پیامبر گرامی اسلام(ص) در این دانشگاه تجمع کردند.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر سپاه ناحیه ملایر در این مراسم در جمع دانشجویان اظهار داشت: صهیونیست جهانی امروز حیات ننگین خود را در مواجهه با احیای مجدد تمدن اسلامی سخت در خطر دیده است و متوجه  شده که پایه‌های دنیای مادی‌اش در تزلزل است.

آیت قربانی‌فر افزود: از صدر اسلام دشمنان برای مقابله با اندیشه‌های ناب پیامبر(ص) با ایشان دشمنی داشته و در آن زمان بر سر مبارک ایشان خاکروبه می‌ریختند و امروز در مقابل این اندیشه‌ حیات‌بخش قدم علم کرده و قصد خاموش کردن نور معنوی اسلام را دارند و در این راستا دست به چنین اقدامات قبیحانه‌ای می‌زنند که هرگز موفق نخواهند شد.

وی با بیان اینکه خداوند نور جاوید پیامبر(ص) و اهل بیت‌ ایشان را همیشه جاودانه نگه داشته است، ادامه داد: هدف دشمن از ساخت این فیلم ممانعت از بیداری اسلامی و عدم ترویج دین مقدس اسلام در منطقه و جهان است.

دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر سپاه ناحیه ملایر تصریح کرد: دشمن هرگز پیش‌بینی نکرده بود که واکنش جهان اسلام بعد از این حرکت ضد اسلامی چه خواهد بود اما انسان‌های آزاده دنیا در مقابل این حرکت واکنش نشان دادند.

وی با اشاره به اینکه این اقدامات زشت و قبیح دشمن برای نخستین بار نیست که اتفاق افتاده است، گفت: ایجاد شکاف و از بین بردن وحدت مسلمین از دیگر اهداف دشمن در این حرکات شوم است.

قربانی‌فر به شخصیت امام خمینی(ره) در تاریخ معاصر اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بیداری اسلامی در منطقه و آزادیخواهی در دنیا از اندیشه‌های ناب امام نشأت گرفته و نام ایشان سربلند است، در حالی که دشمن چهره کریه خود را با این حرکت توهین‌آمیز به دنیا نشان داد و بی‌اساس بودن تمدن خود را برای همه دنیا ثابت کرد.

وی خطاب به مستکبران جهانی گفت: شما در دوران قرون وسطی زندگی می‌کنید و در جهل و نادانی قرار دارید و حرکت امروز شما همان حرکت ابوجهل‌ها و ابولهب‌ها در دوران صدر اسلام است.

این مقام مسئول ابراز داشت: دشمنان هیچ گاه نخواهند توانست نور پاک اسلام ناب محمدی را از سراسر گیتی خاموش کنند و همواره در این زمینه شکست خواهند خورد.

شایان ذکر است در این مراسم بیانیه اساتید و کارکنان دانشگاه ملایر و بیانیه تشکل‌های دانشجویی در محکومیت هتک حرمت به پیامبر عظیم‌الشأن اسلام (ص) قرائت شد.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول