اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

مردم دماوند در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) تجمع کردند

خبرگزاری فارس: مردم شهرستان دماوند امروز در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) تجمع کردند.

مردم دماوند در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) تجمع کردند

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مردم شهرستان دماوند پیش از ظهر امروز در محکومیت اهانت به پیامبر(ص) تجمع و راهپیمایی اعتراض‌‏آمیز برگزار کردند.

امروز مردم شهرستان دماوند هم‏دوش با سایر مسلمانان جهان و شهرهای ایران اسلامی در تجمع اعتراض‌‏آمیز خود این اقدام موهن به ساحت مقدس پیامبر نور و رحمت حضرت محمد(ص) را محکوم کردند.

این راهپیمایی در میدان معلم شهر دماوند برگزار شد و اقشار مختلف شهرستان دماوند و همچنین مسئولان این شهرستان در این راهپیمایی حضور فعال داشتند.

مردم مؤمن و متدین شهرستان دماوند همگام با سایر مسلمانان و مردم سراسر کشور با حضور در تظاهراتی پرشور و باشکوه، اقدام آمریکایی ـ صهیونیستی تولیدکنندگان فیلم موهن علیه پیامبر اسلام (ص) را به شدت محکوم کردند.

مردم شهرستان دماوند در این راهپیمایی شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر دادند و از این طریق خشم و انزجار خود را از این اقدام موهن فریاد زدند.

به گزارش فارس؛ فیلم موهن علیه پیامبر اعظم(ص) از سوی تری‌جونز، کشیش ضداسلام اهل فلوریدای آمریکا منتشر شده که اعلام کرده‌ انتشار این فیلم به مناسبت سالگرد حملات 11 سپتامبر صورت گرفته است.

انتهای پیام/ع30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول