اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

تجمع نیروهای مسلح قم در اعتراض به هتک حرمت به پیامبراکرم(ص)

خبرگزاری فارس: نیروهای مسلح استان قم در اعتراض به توهین‌های اخیر به ساحت پیامبر اسلام(ص) در حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمع کردند.

تجمع نیروهای مسلح قم در اعتراض به هتک حرمت به پیامبراکرم(ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از قم همزمان با دهه کرامت و هفته دفاع مقدس و در پی توهین‌های صورت گرفته به ساحت گرامی رسول مکرم اسلام(ص)، جمعی از نیروهای مسلح استان قم امروز با حضور در صحن اتابکی حرم مطهر حضرت معصومه(س) تجمعی اعتراض‌آمیز را برگزار کردند.

در ابتدای این تجمع مهدی مهدوی‌نژاد فرمانده سپاه علی‌ابن‌ابیطالب(ع) در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس به ویژه شش هزار شهید استان قم گفت: سفاکان و ظالمان مستکبر اخیراً توهین‌هایی را علیه پیامبر نور و رحمت انجام داده‌اند که این تجمع برای محکوم کردن این قضیه صورت گرفته است.

وی افزود: مفتخریم که در سی و دومین سالگرد جنگ تحمیلی موفق شده‌ایم بیش از 570 برنامه در قالب 40 عنوان را در استان قم برگزار کنیم.

در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی امام جمعه قم و تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) به سخنرانی پرداخت و ابراز کرد: امروز کفار مدرن به وسیله ساخت فیلم، رسم کاریکاتور و سایر اقدامات تلاش کردند که نور اسلام را خاموش کنند زیرا دین الهی با رویکردی معنوی و ارشادی و بدون جنگ و خون‌ریزی در جهان ظاهر شده است.

پس از آن سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه پاسداران در سخنانی با اشاره به تأثیر فرهنگ عاشورا در دفاع مقدس گفت: جوهره عاشورا در متن و سرشت دفاع مقدس وجود دارد به همین دلیل جنگ تحمیلی نیز یک موجودیت زنده و پیش رونده را در متن زمان یافته است.

سلامی با بیان اینکه تبعیت از امر امام و رهبری و جاری شدن روح ولایت در تمام شئون جامعه از بارزترین عناصر وجودی دفاع مقدس محسوب می‌شوند ابراز کرد: جنگ‌ها نشان‌دهنده پایبندی ملت‌ها به ارزش‌های اصیل خود است و قدرت مقاومت و ظرفیت درخشش در تاریخ آن مردم را نشان می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به نقش ممتاز و بی‌نظیر مقام معظم رهبری در مدیریت و هدایت جنگ جدید استکبار علیه ایران ابراز کرد: نگاهی به جبهه جدید جنگ علیه ایران نشان می‌دهد که باز هم تمام قدرت‌ها در مقابل ما قرار دارند اما تفاوت‌هایی نیز وجود دارد زیرا جمهوری اسلامی امروز متکی به صادرات نفت نبوده و در مقابل تحریم نفتی، آرام و مطمئن مسیر خود را ادامه می‌دهد.

گفتنی است شرکت‌کنندگان در این تجمع اعتراض‌آمیز پس از پایان سخنرانی سردار سلامی، مراسم خطبه‌خوانی برای حضرت معصومه(س) را نیز برگزار کردند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول