اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز به همت اصناف و بازاریان اردبیل صورت گرفت

تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر (ص)

خبرگزاری فارس: در اعتراض به اقدام سخیف و موهن مزدوران آمریکایی - صهیونیستی در هتک حرمت به ساحت پیامبر اعظم، اصناف و بازاریان استان اردبیل تجمع قهری و اعتراض‌آمیزی را برپا کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر (ص)

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در این تجمع که صبح امروز آغاز شد جامعه اصناف و بازاریان اردبیل ضمن تعطیلی کسب و کار خود از ساعت 9 تا 10 صبح امروز به حرکت سخیف استکبار جهانی معترض شده و خواستار برچیده شدن بساط فسق و فجور و اهانت به ساحت انبیای الهی و ادیان آسمانی شدند.

در این تجمع که در خیابان مصلی اردبیل برگزار شد شرکت‌کنندگان با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضامین محکومیت این حرکت سخیف و موهن خواستار تحرک جامعه بین‌المللی و بشری در محکومیت حرکت ددمنشانه استکبار علیه مسلمانان و ادیان الهی شدند.

اصناف و بازاریان اردبیل در حالی که ندای«لبیک یا رسول‌الله » سر می‌دادند ضمن حمایت از ساحت پاک و نورانی پیامبر اکرم (ص) اقدام شنیع استکبار را محکوم کرده و فریاد زدند این توطئه صهیونیستی - امریکایی باید مورد اعتراض جهانی قرار گرفته و با مسببان این حرکت برخورد قاطع صورت گیرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در سایر شهرستان‌های استان اردبیل نیز نظیر این تجمع اعتراض‌آمیز برگزار شد و شرکت‌کنندگان فریاد خشم مرگ بر امریکا و مرگ بر صهیونیستم سر داده و از جامعه جهانی خواستند ضمن بیزاری از این گونه اقدامات توهین‌آمیز با عوامل تهیه و پخش فیلم موهن به ساحت نبی مکرم اسلام و انتشار کاریکاتور زننده در فرانسه علیه مقدسات اسلامی برخورد جدی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌ها و مراکز علمی استان اردبیل نیز با سر دادن شعارهای ضد استکباری از امت آگاه و بیدار جهان اسلام خواستند تا با هوشیاری خود تمام ترفندها و توطئه‌های استکبار جهانی و اجانب منطقه‌ای آنها را خنثی کند.

در بیانیه این دانشجویان که در پایان این راهپیمایی اعتراض‌آمیز منتشر شد آمده است: رژیم منحط صهیونیسم و امریکا با عملی زشت و ناپسند دل امت اسلامی را به درد آورده و به اندوه فراوان مبتلا ساخته است و با انتشار فیلمی در هتک حرمت آشکار به ساحت ملکوتی پیامبر (ص) آبروی نداشته خود را به باد داده است و به شخصیت والای پیامبر نور و رحمت اعتباری جهانی بخشیدند که این هتک حرکت نه تنها ذره‌ای از شأن و منزلت ائمه هدی و رسول مکرم اسلام کم نمی‌کند بلکه عاملان و حامیان این هتک حرمت بی آبرو تر می‌شوند.

در بخشی از این بیانیه آمده است: اگر دستگاه امریکایی - صهیونیستی این اعمال را تقبیح می‌کنند چرا اقدام عملی انجام نمی‌دهند و اسم توهین را آزادی می‌گذارند در حالی که آزادی بی‌قید و شرط و نامحدود جز مخالفت با آزادی واقعی چیز دیگری نیست.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول