اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مدیرکل آبفار خوزستان خبر داد

حل مشکل تأمین آب روستاهای شاوور شهرستان شوش

خبرگزاری فارس: معاون نظارت بر بهره‌برداری شرکت آب فاضلاب روستایی خوزستان از حل سریع مشکل تأمین آب 28 روستای شهرستان شوش خبر داد و گفت: مشکل تأمین آب نداریم.

حل مشکل تأمین آب روستاهای شاوور شهرستان شوش

به گزارش خبرگزاری فارس از شوش، شامگاه شنبه عبدالحمید گرامی‌پور که به دلیل قطع آب 28 روستای شهرستان شوش به این شهرستان سفر کرده بود، اظهار داشت: در پی مشکل پیش آمده در بخش شاوور از توابع شهرستان شوش در قسمت آب‌رسانی به 28 روستای این بخش در تلاش هستیم تا مشکلات در اسرع وقت برطرف شود.

وی افزود: با توجه به اینکه برای انجام این کار از نیروی انسانی استفاده شده با وجود باتلاقی بودن محل شکستگی تصمیم بر آن شد که از بیل مکانیک استفاده شود ولی به علت وخامت اوضاع در این نقطه امکان تردد بیل مکانیکی وجود نداشت و مشکلات بیش از پیش شده است.

گرامی در ادامه گفت: برای انجام این کار باید 200 متر جاده دسترسی ساخته شود تا به نقطه شکستگی خط انتقال آب دسترسی داشته باشیم و این کار تا 48 ساعت آینده انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تعداد پنج تا شش روستا که حدوداً 40 درصد جمعیت این بخش را شامل می‌شود از طریق تأسیسات محمد غضبان به شبکه آبرسانی وصل شده‌اند و در حال حاضر برای حدودا 60 درصد باقیمانده تعداد 15 تانکر در حال انتقال آب شرب به روستاهاست.

وی با تأکید بر توافق انجام شده در این باره افزود: برای انجام این پروژه باید اجرای این پروژه به تصویب برسد تا بتوان مشکل را برطرف کرد و توافقات لازم برای تصویب این پروژه انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، بخش شاوور از توابع شهرستان شوش در شمال خوزستان است.

انتهای پیام/آ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول