اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گرمی در مجلس:

بازپرداخت تسهیلات گران قیمت از توان روستاییان خارج است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم گرمی در مجلس گفت: بازپرداخت تسهیلات گرانقیمت با سود بالا از توان روستاییان و ساکنان مناطق محروم خارج است.

بازپرداخت تسهیلات گران قیمت از توان روستاییان خارج است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام میرقسمت موسوی ظهر امروز در جلسه بررسی مقاوم‌سازی مسکن روستایی گرمی اظهار داشت: پرداخت تسهیلات ساخت مسکن در روستاها ایده‌ای بسیار مناسب از سوی دولت است اما در این میان توان‌سنجی روستاییان نیز نباید مورد غفلت واقع شده و باید با در نظر گرفتن تمام زوایا نسبت به این امر اقدام شود.

وی با بیان اینکه مهمترین مولفه در روستاهای ما با توجه به اقتضای زمان و شرایط پیش‌آمده مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی است، افزود: زلزله رخ داده در آذربایجان شرقی باید همه ما را نسبت به آینده و سرنوشت مسکن روستاییان حساس کند که ما این امر را به ویژه در مجلس در دستور کار قرار دادیم.

نماینده مردم گرمی با یادآوری اینکه تعامل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن ضروری به نظر می‌رسد، تصریح کرد: ما خواستار همکاری تنگاتنگ بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن‌های روستایی در گرمی هستیم به طوری که از بانک‌ها انتظار داریم تا چند سال آینده هیچ مسکن مقاوم‌سازی نشده‌ای را در این شهرستان مشاهده نکنیم.

نماینده گرمی خواستار تعامل بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مقاوم سازی مسکن شد.

موسوی بیان داشت: با توجه به در حال اتمام بودن فصل کاری، عدم پرداخت سریع تسهیلات مقاوم‌سازی برای متقاضیان و بانک‌های عامل مشکلاتی را به دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی هم تلفات زلزله اخیر آذربایجان شرقی را مربوط به واحدهای فرسوده روستاهای تابعه دانست و همت ادارات ذیربط و بانک‌های عامل گرمی را در پرداخت به موقع تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی خواستار شد.

عزیز صحرایی اظهار امیدواری کرد: با مقاوم‌سازی همه واحدهای مسکونی، روستاهای این شهرستان در برابر حوادث طبیعی از استحکام بالایی برخوردار باشند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول