اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار گرگان:

بیشترین بودجه شهرداری به حل معضل ترافیک گرگان اختصاص یافت

خبرگزاری فارس: شهردار گرگان گفت: بیشترین حجم بودجه شهرداری به حل معضل ترافیک گرگان اختصاص داده شد.

بیشترین بودجه شهرداری به حل معضل ترافیک گرگان اختصاص یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ابراهیم کریمی عصر شنبه در جمع اعضای شورای شهر گرگان اظهار داشت: در اکثر نظرسنجی‎ها مشکلات ترافیکی و عبور و مرور در شهرهای بزرگ و مراکز استان‎ها به عنوان مهم‌ترین مشکل مطرح شده، به همین دلیل شهرداری گرگان در قالب برنامه توسعه شهری، خرید ملک برای احداث و توسعه معابر، فعالیت‎های عمومی و اختصاصی بهبود عبور و مرور بیشترین حجم بودجه خود را اختصاص داده و این روند تا رسیدن شهر به نقطه تعادل و مناسب ادامه پیدا می‎کند.

وی در خصوص مهم‌ترین فعالیت‎های شهرداری گرگان برای رفع معضل ترافیک تصریح کرد: بازگشایی 30 معبر شامل خرید املاک، تخریب، جابه‌جایی تاسیسات، خاک‎برداری، جدول‎گذاری، زیرسازی و آسفالت با پیشرفت حدود 80 درصد، این دوره را از نظر فعالیت بازگشائی به دوره‎ای متفاوت با همه ادوار شهرداری تبدیل کرده است.

شهردار گرگان متذکر شد: بلوار شریعتی، بلوار مریم، احداث و بازگشائی بلوار خلیج گرگان، بازگشایی بلوار رسالت، خیابان قلعه خندان، بازگشایی خیابان چناران به کوی طبیعت و اجرای پل‎های هوایی و زیرگذر عابر پیاده از مهمترین برنامه‎های شهرداری در بهبود عبور و مرور شهری و مهندسی ترافیک بوده است.

کریمی با بیان اینکه وجود روگذر در مرکز استان با حجم ترافیکی بالا، یک هویت و سرمایه عمرانی برای شهر است خاطر نشان کرد: این اقدام کارکرد بسیار مثبتی در بهبود عبور و مرور در یک نقطه مهم دارد.

وی بیان کرد: نخستین روگذر سواره در میدان شهید قندهاری با برآورد هزینه حدود 150 میلیارد ریال آغاز شده است.

شهردار گرگان تعریض پل شهید مفتح، احداث پل شریعتی، احداث پل قلعه خندان، احداث پل نیایش، شروع به احداث پل اتصال خیابان ایرانمهر به بلوار شهید صیاد شیرازی را از دیگر برنامه‎های بهبود عبور و مرور شهری نام برد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول