اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

مشارکت شهرداری در راه‌اندازی نمایشگاه‌های فصلی کتاب

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از مشارکت این مجموعه برای راه‌اندازی نمایشگاه‌های فصلی کتاب در نقاط مختلف شهر تبریز خبر داد.

مشارکت شهرداری در راه‌اندازی نمایشگاه‌های فصلی کتاب

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین با اعلام این خبر افزود: تبریز شهر فرهنگ و تمدن است و پیشینه‌ غنی این شهر در مسائل فرهنگی طالب برگزاری نمایشگاه‌های متعددی در حوزه چاپ و نشر است تا شهروندان با تازه‌های نشر در ارتباط باشند و با دسترسی به جدیدترین کتاب‌های منتشر شده، نیازهای علمی، فرهنگی و پژوهشی خود را برطرف سازند.

شهردار تبریز در ادامه سخنان خود از آمادگی شهرداری تبریز برای برگزاری نمایشگاه‌های فصلی در سطح شهر خبر داد.

وی گفت: حمایت از ناشران و تقویت حوزه نشر در ترویج فرهنگ مطالعه موثر است و بر این اساس برگزاری نمایشگاه‌های فصلی کتاب می‌تواند در این راستا موثر باشد.

نوین افزود: شهرداری مرکز، فضای مورد نیاز برای برگزاری این نمایشگاه‌ها را مهیا ساخته و در صورت هماهنگی مناطق ده‌گانه و همراهی اداره کل ارشاد استان این امر را محقق خواهد کرد.

شهردار تبریز تاکید کرد: در حال حاضر سه مجموعه شهر کتاب در سطح کلانشهر تبریز فعال است و این تعداد در صورت استقبال افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول