اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته ایمنی و حفاظت شرکت مهندسی آبفا:

رعایت موارد ایمنی در حین انجام کار ضروریست

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته ایمنی و حفاظت شرکت مهندسی آبفای کشور گفت: برای جلوگیری از رخدادهای ناگوار، رعایت موارد ایمنی در حین انجام کار امری ضروری است.

رعایت موارد ایمنی در حین انجام کار ضروریست

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، عبدالکریم زرنگ پیش از ظهر امروز در جریان کارگاه یک روزه آموزش ایمنی و سلامت در شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان با بیان جدیت در امر ایمنی، اظهار داشت: حوادث و رخدادهای ناگوار، تبعات روحی و روانی جبران‌ناپذیری برای افراد در پی خواهد داشت که برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی باید تمام موارد ایمنی در حین کار را رعایت کرد.

وی افزود: کارگران، پیمانکاران و مجریان پروژه‌ها باید تمامی موارد ایمنی از قبیل‌ پوشیدن البسه مخصوص، قرار دادن علائم هشداردهنده و ... را در حین اجرای پروژه‌ها به صورت ضروری در دستور کار خود قرار دهند.

دبیر کمیته ایمنی و حفاظت شرکت مهندسی آبفا در ادامه کارگاه با بیان مواردی از وقوع حوادث در صنعت آب و فاضلاب کشور موارد ایمنی قابل اجرا در پروژه‌ها را به حاضران یادآور شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب سیستان‌وبلوچستان هم در این کارگاه، رعایت اصول ایمنی را یک اصل جدی عنوان کرد و گفت: مسئله ایمنی در کار را باید با جدیت در تمامی پروژه‌های شرکت رعایت کرد به دلیل اینکه حادثه خبر نمی‌کند و باید قبل از بروز هرگونه حادثه، تمام موارد ایمنی و حفاظت را از قبل پیش‌بینی کرد.

محمدرضا کرمی‌نژاد افزود: مسائل ایمنی از دیدگاه ما دارای ارزش بسیار بالایی بوده و ما معتقدیم که این امر باید به بهترین شکل ممکن اجرایی شود.

وی با اشاره به تشکیل اداره ایمنی، حفاظت و سلامت کار در شرکت بیان داشت: این اداره باید جلساتی به صورت ماهیانه با بررسی نیازها و بازدید از تأسیسات به صورت جدی و با حساسیت خاصی مسائل ایمنی را پیگیری کند.

کارگاه یک‌روزه آموزش ایمنی و سلامت کار با تأکید بر رعایت ایمنی در پروژه‌ها با حضور مدیران و کارشناسان شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی و پیمانکاران در سالن آمفی تئاتر شرکت آب و فاضلاب استان برگزار شد.

×پنج حلقه چاه جدید در منطقه بمپور در حال حفاری است

مدیر عامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان در خبر دیگری از حفاری پنج حلقه چاه جدید در شهر بمپور به منظور تأمین نیازهای آبی مردم این منطقه خبر داد.

کرمی‌نژاد گفت: عملیات حفاری پنج حلقه چاه جدید در منطقه نایگون از توابع شهر بمپور همزمان با هفته دولت آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر نیاز آبی شهروندان بمپور توسط 11 حلقه چاه آب از منطقه سرکهوران تأمین و استحصال می‌شود که در راستای حفظ منابع آبی و همچنین تأمین آب مورد نیاز شهروندان، حفاری چاه‌های جدید در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرعامل شرکت آبفای سیستان‌وبلوچستان ادامه داد: تعداد 5 هزار مشترک در شهر بمپور از خدمات شرکت آبفا و آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند هستند و هیچ‌گونه کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

کرمی‌نژاد نیاز آبی شهروندان بمپور را 180 لیتر بر ثانیه عنوان کرد و گفت: با اتمام موفقیت‌آمیز این پروژه و با توجه به افق در نظر گرفته شده و همچنین احتساب رشد جمعیت تا 30 سال آینده، در این منطقه کمبودی احساس نخواهد شد.

انتهای پیام/ی10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول